شهردار تبریز:

جشنواره رضوی هشت بهشت، حرکت جدیدی در جریان‌سازی هنر دینی است

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۷۱۰۴
جشنواره رضوی هشت بهشت، حرکت جدیدی در جریان‌سازی هنر دینی است
شهردار تبریز برگزاری جشنواره هشت بهشت را حرکتی جدید در جریان سازی هنر دینی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر شهردار تبریز درباره برگزاری این جشنواره در شهر تبریز گفت: رویداد فرهنگی مذهبی هشت بهشت، تبریز را به قطب تولید آثار هنری پیرامون شخصیت و سیره حضرت امام رضا(ع) تبدیل خواهد کرد و باعث خواهد شد نگاه هنرمندان سراسر کشور به سمت شهر تبریز جلب شود.

وی توضیح داد: جشنواره هشت بهشت که در هشت حوزه مختلف هنری و در بازه زمانی ولادت تا شهادت حضرت امام رضا(ع) با مرکزیت شهر تبریز برگزار می شود؛ حرکتی جدید در جریان‌سازی هنر مذهبی به شمار می‌رود. عمده فعالیت این جشنواره تشویق هنرمندان سراسر کشور به تولید محتوا پیرامون شخصیت والای حضرت ثامن‌الحجج (ع) است.

شهردار تبریز گفت: تبریز به واسطه سابقه دیرین هنری و عمق باورهای مذهبی محل مناسبی برای پیوند هنر و باورهای دینی است به همین دلیل شهرداری تبریز تمام تلاش خود را جهت یاری رساندن به برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویدادهایی از این دست مصروف خواهد داشت.  

شهین باهر افزود: تلاش عوامل مختلف شهرداری تبریز این است که این شهر تمدن‌ساز کهن، امروز نیز پایتخت و محل رجوع اهالی فضل و هنر باشد. این مهم در کنار نگاه پر خیر و برکت حضرت امام رضا(ع) با همت و تلاش اهالی فرهنگ و نام‌آوران عرصه هنر امکان‌پذیر است. مجموعه شهرداری تبریز خصوصا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خود را خدمت‌گزار هنرهای دینی و فرهنگ مذهبی می‌داند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز