شهردار تبریز:

اجازه ندادیم حتی یک متر از فضای سبز تبریز کم شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۷۱۳۵
اجازه ندادیم حتی یک متر از فضای سبز تبریز کم شود
شهردار تبریز گفت: از آغاز دوره فعلی مدیریت شهری ۴۵ پارک محله ای احداث و افتتاح کردیم که این تعداد تا دو ماه آینده به ۶۰ پارک افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در آیین بهره‌برداری از ۲ پروژه عمرانی و رفاهی شهرداری منطقه ۱ تبریز گفت: مشکلات اقتصادی باعث نشده ما شهرمان را بفروشیم یا نیازهای واقعی مردم را نادیده بگیریم.

او افزود: چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که کاری بکنیم که مورد استفاده و استقبال مردم قرار بگیرد و هزینه‌ها نیز به جا انجام شود.

شهردار تبریز افزود: امروز یک هکتار زمین به فضای سبز تبدیل شده در حالی که در زمان های گذشته و شهرهای دیگر، املاک شهرها به تجاری و مسکونی تبدیل شده و درآمدهای خوبی برای شهرداری ها حاصل می شود.

شهین باهر با قدردانی از اعضای شورای پنجم گفت: در این چهارسال تلاش کرده ایم پارک های محله ای و فضای تنفسی شهر را گسترش دهیم و افتخار ما این است که اجازه ندادیم حتی یک متر از فضای سبز تبریز کم شود.

او ادامه داد: وظیفه شهرداری فراهم کردن فضای تفریحی و رفاهی برای شهروندان است و ما در این دوره مدیریت شهری با افتتاح ۴۵ پارک در ۴ سال ثابت کردیم سلامتی و رفاه شهروندان اولویت اول مدیریت شهری بوده است.

شهردار تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد تا پایان این دوره مدیریت شهری ۶۰ پارک محلی افتتاح شده و تقدیم شهروندان خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز