معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز:

دومین جشنواره خادمین شهر برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۹۳۴۱
دومین جشنواره خادمین شهر برگزار می شود
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز خبر داد: جشنواره خادمین شهر به منظور شناسایی و رشد استعدادهای پرسنل شهرداری تبریز و استفاده از این توانایی‌ها در راستای خدمات ‌رسانی بهینه به شهروندان و توسعه فرهنگ عمومی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت: دومین جشنواره آیینی، مذهبی، علمی، هنری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری خادمین شهر، با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر در مجموعه شهرداری تبریز، برگزار می شود.

معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز، تجلیل از خادمین زحمت‌کش و تلاشگر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و خانواده‌های آنان و فراهم‌سازی بستری سالم برای رقابت پرسنل شهرداری به منظور سبقت در رفتار و اعمال پسندیده را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره خادمین شهر عنوان کرد.

او در ادامه  محورهای این جشنواره  را شامل ۸ محور  آیینی، مذهبی و  قرآنی، فرهنگی و هنری،  اجتماعی ،علمی ،ورزشی، گردشگری ، سلامت، ارزشیابی نیروی انسانی بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به بررسی این طرح در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: کلیه کارکنان شهرداری تبریز و شورای اسلامی شهر و خانواده های آنان، می توانند در صورت دارا بودن مقام و رتبه علمی، هنری یا ورزشی و... با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم مخصوص در این جشنواره شرکت کنند.

او افزود: در اختتامیه جشنواره خادمین شهر، نمایشگاهی نیز از این آثار در فرهنگسرای الغدیر برای بازدید عموم برپا خواهد  شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز