معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی:

خدمت به جامعه ایثارگران، نوعی ایثارگری است

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۰۷۱۲
خدمت به جامعه ایثارگران، نوعی ایثارگری است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگران، خود نوعی ایثارگری است، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواسته‌های بحقی دارند و از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود به خواسته‌های قانونی این قشر پاسخ مثبت بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حمیدرضا قاسم‌زاده در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان، اظهار داشت: گاهی مطالبات ایثارگران به دلیل نبود امکانات یا ناآگاهی از قوانین و مقررات، برآورده نمی‌شود که مشاوران امور ایثارگران باید تلاش کنند تا دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌ها به نفع جامعه مخاطب آنها تفسیر شود.

وی با بیان اینکه معاندان به دنبال زیر سوال بردن تاریخ انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت هستند، افزود: خدمت به جامعه ایثارگری و حمایت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین کارهایی است که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید انجام داد.

قاسم‌زاده همچنین از مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی به عنوان اتاق فکر قوانین و مقررات این حوزه نام برد و از آنان خواست تا با توجه به مطالبات جامعه ایثارگری، نظرات کارشناسی خود را به نهادهای ذی‌ربط ارائه کنند.

مهدی تقیون، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه حل مشکلات جامعه را نیازمند فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: الگوهای ایثار و مقاومت، محدود به دوران دفاع مقدس نیستند و باید این الگوها را در عرصه‌های مختلف معرفی کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز