دستگیری متخلفان قطع اشجار در حوزه تالاب قره قشلاق

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۱۵۳۸
دستگیری متخلفان قطع اشجار در حوزه تالاب قره قشلاق
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بناب گفت: متخلفان قطع اشجار در حوزه تالاب قره قشلاق طی عملیات شبانه توسط محیط ماموران یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صیاد لطفی در جمع خبرنگاران گفت: این متخلفان در یک عملیات غافلگیرانه و پس از کمین شبانه توسط ماموران یگان دستگیر شدند.

وی افزود: این متخلفان در حال قطع اشجارحوزه تالاب قره قشلاق و بار زدن به دو وانت نیسان بودند که توسط توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان دستگیری وتوقیف شدند.

وی گفت: تمامی مناطق شهرستان به صورت شبانه روزی توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست در حال رصد و پایش مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست می باشند و از اهالی محترم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی اعم از صید و شکار، تخریب محیط زیست مراتب را با شماره تلفن 1812 به این اداره اطلاع دهند.

منطقه شکار ممنوع و تالاب قره قشلاق شهرستان بناب به مساحت ۲۲ هزار هکتار در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غربی آذربایجان شرقی در شهرستان بناب واقع شده است.

 این تالاب به خاطر زیبایی آن و همچنین تنوع مختلف گیاهی و جانوری از جمله زیست پرندگان مهاجر بومی و غیربومی به عروس تالاب های کشور مشهور است.

میش مرغ بزرگ ترین پرنده پروازی نایاب دنیا در این تالاب ساکن بوده و تالاب قره قشلاق زیستگاه این پرنده بزرگ و زیباست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز