شهردار تبریز خبر داد:

تیر ماه، نوبت افتتاح پارک کودک کوی دادگستری

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۲۴۴۶
تیر ماه، نوبت افتتاح پارک کودک کوی دادگستری
شهردار تبریز از تکمیل پروژه پارک کودک واقع در کوی دادگستری و افتتاح آن در تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر اظهار داشت: پارک کودک کوی دادگستری که طراحی و اجرای زیبایی دارد، مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند و در آینده نزدیک به افتتاح خواهد رسید.

او افزود: این پارک با ۱۱ هزار مترمربع مساحت، و ۵۴ میلیارد تومان هزینه ارزش زمین و اجرای آن، فرصت خوبی برای اهالی محل و منطقه بوده و فضای امنی برای کودکان ایجاد کرده که نیازی به تردد در شهر و حضور در پارک‌های دیگر ندارند.

شهردار تبریز تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی شهرداری، افزایش امکانات رفاهی و تفریحی برای شهروندان  است که در این دوره از مدیریت شهری روی این موضوع تمرکز و پرداخت  شده و ان‌شاءالله تا پایان دوره تعداد پارک‌های محله‌ای را به ۶۰ عدد می‌رسانیم.

او اضافه کرد:هزینه کرد شهرداری در مقابل خدماتی که کاربری فضای سبز به شهروندان ارائه می‌هد ناچیز است و اگر در دیگر مناطق شهر نیز فضاهایی برای تملک و احداث فضای سبز وجود داشته باشد، باید در دستور کار قرار گیرد.  

ایرج شهین‌باهر خاطرنشان کرد: مطابق نوبتی که برای افتتاح این پارک داده شده است، کارهای تکمیلی آن در حال انجام و در تیرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما