معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز:

تاج بندگی سرآغاز جشنواره تابستانی سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۹۲۴۵۲
تاج بندگی سرآغاز جشنواره تابستانی سال ۱۴۰۰
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از افتتاحیه جشنواره تابستانی سال ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین  احمد حمیدی  با اشاره به اینکه افتتاحیه جشنواره تابستانی  همزمان با  دهه کرامت  با برگزاری جشن تاج بندگی در پارک شمس تبریزی کلید می خورد، افزود: جشنواره تابستانی سال ۱۴۰۰ تحت عنوان "سلامتی نشاط و زندگی" بارویکرد خانواده در پارک ها و مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی ضمن گرامیداشت دهه کرامت از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب جشن های خانوادگی و جشن تکلیف ویزه دختران با عنوان  تاج بندگی در مراکز فرهنگی شهرداری خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستانی و لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، برنامه ریزی های لازم را  منطبق با احکام راهبردی – عملیاتی در قالب جشنواره تابستانی انجام داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، ایجاد نشاط اجتماعی، کشف استعدادهای شهروندان، ارتقای میزان مشارکت شهروندان را از اهداف مهم جشنواره تابستانی عنوان کرد که با همکاری مناطق ده گانه شهرداری تبریز، فرهنگسرای الغدیر و سازمان‌های مرتبط شهرداری در مراکز فرهنگی و پارک های بانوان سطح شهربرگزار خواهد شد.

حمیدی با برشمردن محورهای اصلی برنامه‌های این جشنواره  اظهار کرد: ۶ محور اصلی این جشنواره، شادی و نشاط، سلامت شهروندی، آموزش های شهروندی، سبک زندگی اسلامی-ایرانی، ورزشی و بازی های بومی، محلی، نوآوریها، خلاقیت‌های علمی و کارآفرینی است

او با بیان اینکه ثبت نام جشنواره از طریق فضای مجازی و یا مراجعه به نزدیک ترین خانه سلامت یا مرکز فرهنگی در محله انجام خواهد شد، افزود: تمامی شهروندان تبریزی می‌توانند با انتخاب و ثبت موضوعات مورد علاقه خود از محورها و موضوعات جشنواره جهت ارائه آثار برای شرکت در مسابقه و نمایشگاه در دو سطح مجازی و حضوری در این جشنواره شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز