با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛

بزرگترین پارک آبی کشور در تبریز به بهره‌برداری رسید

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۲۹۳۹
بزرگترین پارک آبی کشور در تبریز به بهره‌برداری رسید
پارک آبی مجتمع گردشگری هلیا به عنوان بزرگترین پارک آبی کشور با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استاندار آذربایجان شرقی در تبریز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجتمع بزرگ گردشگری هلیا، از بزرگترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری آذربایجان شرقی توسط بخش خصوصی است که عملیات احداث آن در سه فاز ایجاد رستوران‌های مدرن و سنتی، پارک بزرگ آبی و هتل پنج‌ستاره اجرا می‌شود و تاکنون دو فاز از این عملیات به اتمام رسیده است.

پارک بزرگ آبی این مجتمع که امروز با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بهره‌برداری رسید در دو بخش آقایان به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و بانوان به مساحت ۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع احداث شده است.

مجتمع بزرگ گردشگری هلیا با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۵۷ میلیارد تومان احداث شده که در بخش پارک بزرگ آبی آن برای ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این پروژه، گفت: برخورداری استان آذربایجان شرقی از مواهب و جاذبه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری و تاریخی از جمله مهم‌ترین ظرفیت‌های این منطقه از کشور محسوب می‌شود.

دکتر محمدرضا پورمحمدی ادامه داد: داشتن مردان و‌ زنان باهمت در استان که در زمینه توسعه هرچه بهتر و بیشتر استان می‌کوشند مهم‌ترین و بهترین مزیت استان به شمار می‌آید.

وی ابراز امیدواری کرد این مجموعه در آینده نزدیک و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فعالیت خود را آغاز کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز