جشن بزرگ "ایران من" تلاشی فرهنگ مدار برای ایجاد نشاط شهروندان تبریزی

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۸:۳۶:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۳۴۲۰
جشن بزرگ ایران من تلاشی فرهنگ مدار برای ایجاد نشاط شهروندان تبریزی
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزاری چند روز جشن بزرگ "ایران من" را تلاشی فرهنگی و مبتنی بر هنر برای ایجاد نشاط شهروندان تبریزی معرفی نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بابک دانش پناه در حاشیه برگزاری جشن بزرگ "ایران من" در آمفی تئاتر روباز عینالی اظهار داشت: این جنگ ها با همراهی دلگرم‌کننده نهادهای مختلف تبریز برگزار شد و کوشیدند به بهترین نحو در این راستا به این مطالبه بر حق شهروندان پاسخ دهند.

دانش پناه تاکید کرد: این برنامه در روزهای گذشته شاهد اجرای رحیم شهریاری خواننده محبوب تبریزی بود که با حضور حداکثری و در وضعیت کامل رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از گسترش کرونا، همه الزامات بهداشتی رعایت شده و اکیپی با عنوان حافظان سلامت با توزیع ماسک ضدعفونی کردن مراجعین برای پیشگیری از این امر اقدام کردند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اظهار داشت: اکثریت قاطع حاضران در جشن بزرگ ایران من به صورت خانوادگی در این مراسم حضور داشتند و این به متانت و سنگینی برنامه کمکی شایان کرد که جا دارد از همه شرکت کنندگان در جشن این روز هم قدردانی کنیم.

وی برگزاری این جشن را نقطه روشنی در سابقه فعالیت های فرهنگی تبریز خواند و افزود: امیدواریم با همراهی های همه شهروندان، نهادهای متولی و هنرمندان برنامه ها استمرار یابد.

وی افزود: این برنامه در دو نوبت نیز ادامه دارد که فردا نیز با اجرای بابک نهرین، هنرمند محبوب و مردمی دنبال خواهد شد و امیدواریم که همه ویژگی های ارزنده دو برنامه پیشین نیز در آن به چشم آید.

دانش پناه ادامه داد: از هر دوی این هنرمندان یعنی بابک نهرین و رحیم شهریاری که در برگزاری این جشن به بهترین نحو ما را یاری رساندند قدردانی می کنم و امیدوارم که این شروع حرکتی تازه برای فعالیت های هنری تبریز باشد.

وی اضافه کرد: این برنامه ها فرصتی برای نشاط عمومی شهروندان بعد از مدتها انتظار کرونایی، در دهه کرامت و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری بود که بتوانیم زمینه ساز افزایش روحیه اجتماعی شهروندان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز