شهردار تبریز تاکید کرد:

ضرورت تلاش برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات / هرگونه جانبداری و دخالت در انتخابات ممنوع است

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۹۳۴۹۰
ضرورت تلاش برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات / هرگونه جانبداری و دخالت در انتخابات ممنوع است
شهردار تبریز با بیان اینکه هرگونه جانبداری و دخالت در انتخابات ممنوع است، در عین حال بر تلاش برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در جلسه مدیران شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمعه پیش رو، اظهار کرد: هرگونه جانب داری له یا علیه شخص یا جریان خاص در انتخابات به عنوان مدیر شهرداری ممنوع است.

او ادامه داد: همچنین هیچ یک از مدیران حق ندارند از امکانات مجموعه مدیریت شهری در ستادهای انتخاباتی استفاده کنند.

شهردار تبریز یادآور شد: در ایام منتهی به انتخابات، کلیه مدیران شهرداری باید کنترل دقیقی بر حضور همکاران در محل کار داشته باشند و فعالیت در انتخابات صرفا پس از اخذ مرخصی، مجاز است.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری تبریز کمک به ایجاد فضای شور و نشاط در جهت افزایش مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات است، افزود: کمک به مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات هیچ ارتباطی به جانبداری و دخالت در انتخابات ندارد.

او در بخشی از صحبت های خود تصریح کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری تبریز در چهار سال گذشته بر همگان آشکار بوده و شفافیت سیستماتیک در تمام بخش های مجموعه مشهود و محرز است.

او خاطرنشان کرد: در این مدت تمام انتقادات منصفانه را مشتاقانه پذیرا بوده ایم و حتی بعد از انتخابات نیز هر شهروند، پیشنهادی برای مدیریت شهری و کمک به افزایش و بهبود کیفی خدمات مجموعه شهرداری و جلب رضایت مندی شهروندان داشته باشد، با جان و دل پذیرا خواهیم بود.

شهردار تبریز با اشاره به اجرای پروژه های متعدد در تمام حوزه ها، گفت: در دوره کنونی تمام تمرکز ما حل مشکلات مردم و توجه به اجرای پروژه های شهری در همین راستا بوده است.

ایرج شهین باهر در بخش دیگری از صحبت های خود تشریح کرد: ما می دانیم که که یکی از روش های تبلیغاتی در انتخابات شورا انتقاد از عملکرد دوره قبلی است، اما انتقاد  باید منصفانه باشد.

او ادامه داد: مدیران شهرداری در این دوره با وجود بدهی ها و نیروهای انباشته شده از دوره های قبلی، تحریم های ظالمانه ومشکلات اقتصادی و تورم چند برابری و عدم همکاری دولت در انجام تعهدات از جمله در موضوع قطار شهری و خرید اتوبوس، بدون شک کارنامه قابل قبولی دارند.

شهردار تبریز با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری فعلی لحاظ صرفه و صلاح شهر و حفظ سرمایه های مجموعه در کنار ارائه خدمات به مردم است، گفت: قطعا مردم فهیم تبریز بعد از انتخابات نیز ناظر عملکرد افراد و مجموعه خواهند بود.

ایرج شهین باهر خطاب به مدیران و کارکنان شهرداری تبریز تاکید کرد: تا آخرین روز و ثانیه، باید با تلاش حداکثری و بدون توجه به حواشی به مردم شهرمان خدمت کرده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 

نظر شما