شهردار تبریز:

مدیریت شیشه‌ای نگرانی شهروندان از بروز فساد را رفع می‌کند

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۹۷۱۸۸
مدیریت شیشه‌ای نگرانی شهروندان از بروز فساد را رفع می‌کند
شهردار تبریز گفت: مدیریت شیشه‌ای و چارچوب مشخص شده در شهرداری باید عملکرد ما را در مقابل دیدگان مردم قرار دهد تا مبادا اعضای شورا و شهروندان به عنوان صاحبان این شهر نگران بروز فساد در این مجموعه باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، ضمن تبریک به منتخبان شورای ششم اظهار کرد: شورای دور پنجم مطمئنا نقطه عطفی در تاریخ شهرداری تبریز خواهد بود، چرا که در این دوره برای اولین بار برنامه پنج ساله و چشم انداز 12 ساله تدوین و اعتمادسازی عمومی و شفافیت در عملکرد و هزینه ها عملیاتی شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: با عنایت به رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان که مدیریت شهری دوره پنجم را بر تلاش برای بازگشت اعتماد مردم سفارش کرده بودند، همه امورات شهرداری در حوزه مالی و حسابرسی نه فقط در مناطق، بلکه برای اولین بار در سازمان‌های تابعه شهرداری هم حسابرسی و شفاف سازی شد.

او اضافه کرد: راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که تا به امروز چند مورد آن از جمله ماشین‌آلات و املاک و تجمیع کمیسیون های ماده ۱۰۰ اجرائی و عملیاتی شده است.

ایرج شهین‌باهر خاطرنشان کرد: اگر سامانه شفافیت را تکمیل و ابلاغ کنیم بیش از 90 درصد موضوع شفافیت را اجرایی کرده‌ایم.

 

نظر شما