با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت

افتتاح ۵۱ طرح دانشگاه علوم پزشکی تبریز

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۵:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۲۴۲۴
افتتاح ۵۱ طرح دانشگاه علوم پزشکی تبریز
۵۱ طرح دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ۱۷ شهرستان آذربایجان شرقی با هزینه کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تبریز در آیینی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز  در  آیین افتتاح این طرح ها گفت: امروز بزرگ ترین مجتمع خوابگاهی کشور با وسعت ۴۰ هزار متر مربع در پنج طبقه و با ظرفیت ۲۵۰۰ دانشجو در تبریز افتتاح شد.

دکتر محمد حسین صومی با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به موضوع بهداشت و درمان گفت: در طی هشت سال گذشته در بخش بهداشت استان ۷۳۱ پروژه با ۲۰۱ هزار متر مربع و ۹۳۲ مورد بهسازی با ۱۲۰ هزار متر مربع انجام شده است.

وی با اشاره به زیر ساخت های صورت گرفته در حوزه درمان نیز گفت:در حوزه درمان آذربایجان شرقی نیز در این مدت، احداث بلوک بیمارستانی به تعداد ۱۲ مرکز با متراژ ۱۴۵ هزار مترمربع ، احداث یا بازسازی کامل ۱۵ بال اورژانس با متراژ ۲۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و احداث یا بهسازی ۱۹ بلوک زایمانی با متراژ ۶۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع محقق شده است.

وی ادامه داد: در این مدت  ۲۱ باب کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با متراژ ۷ هزار و ۱۰۰ متر مربع  مورد افتتاح قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود:  در حال حاضر ۴۷ پروژه در بخش بهداشت و ۵۱ پروژه در حوزه درمان آذربایجان شرقی در حال بهره‌برداری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز