دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی :

دستگیری از نیازمندان و خانواده های آبرومند همواره مورد تاکید دین مبین اسلام است

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۵:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۴۵۸۳
دستگیری از نیازمندان و خانواده های آبرومند همواره مورد تاکید دین مبین اسلام است
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی : دستگیری از نیازمندان و خانواده های آبرومند همواره مورد تاکید دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بابک محبوب علیلو در مراسم جشن حمایت و مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان تبریز با اشاره به سابقه طولانی اقدامات خیرخواهانه در تبریز، اظهار داشت: دستگیری از نیازمندان و خانواده های آبرومند همواره مورد تاکید دین مبین اسلام و از توصیه های معصومین (ع) بوده است.

وی افزود: اقدامات خیرین بزرگوار در حمایت از خانواده های زندانیان قابل تقدیر بوده و باید ضمن استمرار حرکت های خیرخواهانه از ظرفیت عظیم خیرین استان در راستای حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد و خانواده آنان بهره مند شد.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با تاکید بر بهره مندی از روش‌های علمی و پژوهشی در انجمن حمایت از زندانیان بیان داشت: باید در همه برنامه ها و تصمیمات از تجارب علمی و تحقیقات اساتید بهره گرفت.

وی خاطرنشان کرد انجمن حمایت زندانیان تبریز تلاش دارد به حول قوهّ الهی بخش عمده نیازهای مادی را با توسعه و ایجاد در آمدهای پایدارتامین نماید.

این مراسم با حضور دادستان مرکز آذربایجان شرقی، مدیرکل زندان های استان و مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان تبریز و جمعی از مدیران و خیرین نیکوکار برگزار و  در پایان از تعدادی خیرین با اهدای لوح سپاس قدردانی بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز