استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:

لزوم بهره‌مندی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی از آموزش‌های تخصصی/ نقش مهم آموزش در بهبود امور مدیریتی

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۲:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۵۹۲۱
لزوم بهره‌مندی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی از آموزش‌های تخصصی/ نقش مهم آموزش در بهبود امور مدیریتی
استاندار آذربایجان شرقی بر نقش آموزش در بهبود امور مدیریتی در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: سیستم آموزشی باید با علوم جدید هماهنگ بوده و خود را متناسب با تحولات، به‌روزرسانی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در آئین تجلیل از مدیران مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز، با بیان اینکه آموزش، تعطیلی‌بردار نیست، افزود: همه مدیران در سطوح مختلف باید همواره از یافته‌های جدید علمی بهره ببرند و متناسب با تغییرات و تحولات حوزه کاری خود آموزش ببینند.

وی با تأکید بر اینکه توانایی آموختن و یاد گرفتن از تعاریف سواد در دنیای امروزی است، گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی به تناسب وظایف و مأموریت‌های هر سازمان ضروری است و مراکز علمی کاربردی این ظرفیت را دارند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تلاش‌ها و خدمات مدیران، کارکنان و اساتید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز که به عنوان یکی از 10 مرکز برتر علمی و کاربردی در سطح کشور شناخته شده‌اند، قدردانی کرد.

حمیدرضا قاسم‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: عمده مشکلات مربوط به تخلفات اداری، ناشی از عدم آشنایی مدیران و کارکنان با قوانین و مقررات است که ارائه آموزش‌های کاربردی می‌تواند این خلاء را پر کند.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز هم با تأکید بر نقش آموزش در بهبود روند تصمیم‌گیری در حوزه مدیریت شهری، خواستار الزام اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به سپری کردن دوره‌های آموزشی مرتبط شد.

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز نیز از ارائه آموزش‌های مدیریتی به کلیه شهرداران و 2300 نفر از دهیاران، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان در این مرکز خبر داد و گفت: این مرکز براساس ارزیابی صورت‌گرفته میان 478 مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح کشور، در سال گذشته و امسال به عنوان یکی از 10 مرکز برتر انتخاب شده است.

 

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار آذربایجان شرقی از مدیران و کارکنان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز تجلیل شد.

 

 

نظر شما