شهردار تبریز:

شهرک خاوران را برای سکونت مطلوب شهروندان آماده کردیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۷:۵۷:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۶۵۱۷
شهرک خاوران را برای سکونت مطلوب شهروندان آماده کردیم
شهردار تبریز گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری با ایجاد زیرساخت های لازم و امکانات، شهرک خاوران را برای زندگی مطلوب شهروندان آماده کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری منطقه ۹ تبریز اظهار کرد: ساماندهی املاک و ایجاد یک شهرک زیست پذیر، از جمله اقدامات مهم ما در شهرک خاوران به شمار می آید که ساکنان بتوانند به مطلوب ترین امکانات دسترسی داشته باشند.

او با بیان اینکه در سالیان گذشته پس از سکونت مردم، به احداث زیرساخت ها در شهرک ها اقدام کرده اند، گفت: ما سعی کردیم این رویه غلط را تغییر دهیم و پیش از سکونت شهروندان، امکانات لازم را در شهرک خاوران ایجاد کنیم.

او با قدردانی از اقدامات شهرداری منطقه ۹ تبریز، یادآور شد: در چهار سال اخیر در حوزه ساماندهی قطعات و توسعه زیرساخت ها تلاش های فراوانی شده است.

ایرج شهین باهر در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: نظم فعلی شهرداری تبریز متفاوت از گذشته است و تمامی اقدامات با برنامه ای مدون پیش می رود. تفریغ بودجه شهادت می دهد که ما در تدوین بودجه کمترین خطا را داشته ایم.

او ادامه داد: مدیریت شهری فعلی با برنامه، جدیت و به موقع اقدامات لازم را در حوزه های مختلف انجام داده و تلاش کردیم که دچار روزمرگی نشویم.

شهردار تبریز عنوان کرد: همراهی اعضای شورا در این مدت باعث شد در کنار افتتاح پروژه های متعدد، بتوانیم خدمات و وظایف روزمره را نیز با کیفیت بالایی پیش ببریم.

ایرج شهین باهر با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه بیان کرد: به لطف خدا توانستیم علاوه بر حفظ وضع موجود، شرایط را بهبود ببخشیم و به رغم مشکلات و رکود اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، براب درآمد بیشتر، حتی یک متر مربع تغییر کاربری فضای سبز به کاربری های دیگر نداشته ایم.

 

نظر شما