شهردار تبریز:

پیام غدیر پیروی از ولایت، اخوت و برادری است

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۷:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۷۸۳۶
پیام غدیر پیروی از ولایت، اخوت و برادری است
شهردار تبریز در حاشیه بازدید از روند تهیه و تولید نماهنگ سفیران غدیر، پیروی از ولایت به همراه اخوت و برادری را پیام واقعه غدیر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در حاشیه بازدید از روند تولید و تهیه نماهنگ ویژه سفیران غدیر که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و گروه فرهنگی، آئینی آیینه در پیاده راه تربیت و سطح شهر تبریز در حال فیلمبرداری است، اظهار داشت: همه ما باید بر خود وظیفه بدانیم تا در جایگاهی که قرار داریم، در راستای تبلیغ و تبیین واقعه غدیر قدم برداریم. نسل نوجوان و جوان ما نیازمند تبیین و توجه به لایه‌ها و اهداف مختلف واقعه غدیر است.

ایرج شهین باهر ادامه داد: پیام غدیر پیروی از ولایت و توجه به اخوت و برادری است که با توجه به آن شاهد از بین رفتن بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی خواهیم بود.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم در هر جایگاهی که هستیم در راه رسیدن به اهداف واقعه غدیر گام برداریم و به تبیین این واقعه کمک کنیم.  شهردار تبریز همچنین از تلاش‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز