شهردار تبریز عنوان کرد:

نوسازی ۷۹۵ دستگاه تاکسی در چهار سال گذشته

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۸۹۳۸
نوسازی ۷۹۵ دستگاه تاکسی در چهار سال گذشته
شهردار تبریز گفت: در راستای توسعه حمل و نقل عمومی و ضرورت توجه به کیفیت خدمات دهی خودروهای مسافربری درون شهری، طی چهار سال اخیر ۷۹۵ دستگاه تاکسی نوسازی و در سیستم ناوگان تاکسیرانی شهر تبریز حفظ شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر اظهار کرد: بحث نوسازی تاکسی ها در راستای بهره وری و بهینه سازی مصرف، موضوعی است که از مدت ها قبل به دنبال تحقق آن بوده و هستیم اما این مشکل نه فقط در تبریز، بلکه در دیگر کلانشهرهای کشور نیز وجود دارد.

او ادامه داد: حدود ۵۰ درصد تاکسی های تبریز فرسوده هستند و با این حال و به رغم افزایش قیمت ها و مشکلات اقتصادی، ما طی چهار سال گذشته تعداد ۷۹۵ دستگاه تاکسی را با نوسازی، در سیستم ناوگان تاکسیرانی شهر حفظ کردیم.

شهردار تبریز عنوان کرد: نزدیک به ۱۱ هزار تاکسی در زیرمجموعه سازمان فعالیت دارند که شامل تاکسی‌های شهری، سرویس ۱۳۳ و تاکسی‌های سبز هستند و ۳۵۰ هزار مسافر را در شبانه روز جابجا می کنند.

او با اشاره به برنامه های شهرداری تبریز در خصوص ناوگان تاکسیرانی برای سال ۱۴۰۰ گفت:  الحاق ۲۰۰ دستگاه تاکسی هیبربیدی تویوتا و فعالیت در مسیرهای خاص مثل راه‌آهن، فرودگاه و ترمینال، خروج ۳۰۰ دستگاه تاکسی پیکان، اعطای ۲۰۰ وام کم‌بهره، عقد قرارداد با شرکت اسقاط خودرو، تهیه برچسب و تعیین مسیر تاکسی‌ها و ۵۰۰ نوسازی تاکسی، جزو برنامه های سال جاری سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز