افتتاح پارک شهدای محیط بان در تبریز

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۲۱۱۱۴۶
افتتاح پارک شهدای محیط بان در تبریز
پارک شهدای محیط بان در کلانشهر تبریز با حضور مسئولین استانی و با دستان فرزند محیط بان شهید بهرام حنیفی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در آیین افتتاح این پارک حسن عباس نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با تقدیر از تلاشهای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کلانشهر تبریز گفت: محیط بانان شهید جهادگران بی ادعا و مخلص حفظ محیط زیست هستند.

وی افزود: احداث این پارک فرصتی مناسب برای ارج نهادن به تلاشهای خالصانه و بی ادعای  شهدای محیط بان و همچنین فرهنگ‌سازی در راستای حفظ محیط زیست این موهبت عظیم الهی است.

عباس نژاد گفت: در کشور یگان حفاظت محیط زیست 145 محیط بان شهید و در استان 4 شهید را تقدیم حفاظت از عرصه های طبیعی کرده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری "  امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" گفت: مردم عزیز ایران و استان قدردان ایثار و فداکاری های محیط بانان شهید و جانباز و خانواده‌های معزز آنان بوده که اگر این ایثارها نبود محیط زیست و تنوع زیستی حفظ نمی‌شد همه ی ما در برابر این فداکاری و ایثار شهدا مسئول و مدیون هستیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: تلاش ما بر این است که با انجام و تداوم چنین اقداماتی زمینه اشاعه فرهنگ ایثار در حفظ محیط زیست باشیم.

افزودنی است: این پارک با مساحت 2 هکتار و با اعتبار 40 میلیارد ریال به همت شهرداری کلانشهر تبریز در دامنه کوه عینالی و آخر کوی شهید بهشتی تبریز با حضور مدیران و مسئولین استانی و با دستان فرزند محیط بان شهید بهرام حنیفی افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز