شهردار تبریز:

با امکانات کم کارهای زیادی انجام دادیم/ توزیع عادلانه امکانات محور فعالیت های ما بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۱۵۵۹۶
با امکانات کم کارهای زیادی انجام دادیم/ توزیع عادلانه امکانات محور فعالیت های ما بود
شهردار تبریز با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در ۴ سال اخیر، عنوان کرد: در این مدت با امکانات کم کارهای بسیاری انجام دادیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری منطقه ۶ تبریز تصریح کرد: در این دوره از مدیریت شهری تلاش کردیم توزیع عادلانه امکانات واقعیت یابد.

او ادامه داد: در این مدت شهرداری تبریز با مشکلات مالی مواجه بود و ما تلاش کردیم با امکانات کم کارهای متعدد و ماندگاری را انجام بدهیم که امیدوارم این کارها مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

او با اشاره به آیه قرآن درمورد اهمیت جان انسان، گفت: اگرچه پروژه تعریض جاده آناخاتون مستقیما وظیفه شهرداری تبریز نبود، اما مدیران شهرداری با درک اهمیت این پروژه در کاهش آمار تصادفات، تمام تلاششان را برای اجرای باکیفیت آن به کار بستند.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های باکیفیت از اهداف شهرداری تبریز در این دوره بود، افزود: برای مثال درمورد توزیع آسفالت در معابر، ما سعی کردیم با اصول و استانداردهای لازم پروژه های ساماندهی معابر را اجرا کنیم که دست کم در ۱۵سال آینده مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.

او در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه پرداخت بدهی های دوره گذشته در این دوره صورت گرفت، اظهار کرد: امروز کلان شهر تبریز از جمله شهرهایی است که اقساط معوقه به بانک ها ندارد و از بابت پرداخت حقوق کارکنان نیز با مشکلی مواجه نیست.

شهردار تبریز یادآور شد: تنها در سال ۱۴۰۰، شهرداری تبریز پروژه هایی به ارزش بیش از ۱۰هزار میلیاردریال افتتاح کرده است، در حالی که بودجه کل استان ما حتی نصف این رقم نیز نیست.

ایرج شهین باهر در پایان ابراز امیدواری کرد که در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز امور شهر به خوبی پیش برود و شاخص های زندگی در تبریز ارتقا یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز