آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل های ارسباران/اعزام بالگرد به منطقه

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۶:۰۶
کد خبر: ۱۲۱۶۳۰۵
آخرین وضعیت  آتش سوزی جنگل های ارسباران/اعزام بالگرد به منطقه
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل های ارسباران را تشریح کرد.

هنربر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به آتش‌سوزی در منطقه جنگلی بابایلی قاسم کندی در منطقه ارسباران بلافاصله بعد از گزارش آتش سوزی تیم‌های تخصصی به محل حادثه اعزام شدند.

وی از اعزام یک فروند بالگرد هلال احمر به محل حادثه خبر داد و گفت: این بالگرد برای هلی برد امداد کوهستان به محل حادثه اعزام شد.

وی تشریح کرد: بلافاصله بعد از گزارش آتش سوزی، تیم های یگان حفاظت منابع طبیعی- محیط زیست- سپاه و بسیج- هلال احمر- راهداری- نیروی انتظامی- جوامع محلی و اعضای ستاد بحران شهرستان کلیبر به فرماندهی فرماندار کلیبر، به محل حادثه اعزام شدند، با توجه به صعب العبور بودن منطقه، فرماندار کلیبر و مدیرکل منابع طبیعی درخواست اعزام بالگرد نمودند، که بلافاصله با رئیس پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع هماهنگی‌های لازم انجام پذیرفت و یک فروند بالگرد هلال احمر برای هلی برد نیروهای امداد کوهستان هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته یک فروند بالگرد بسکت دار نیز برای اعزام به منطقه آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۵ تیم امداد کوهستان هلال احمر و ۳ تیم واکنش سریع آتش نشانی تبریز علاوه بر نیروهای مستقر در منطقه بصورت زمینی و هوایی به محل حادثه اعزام شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس بر اساس اعلام فرماندار کلیبر که در محل حادثه حضور دارد خوشبختانه با تلاش و جانفشانی های نیروهای مستقر در منطقه آتش سوزی تحت کنترل است با فروکش شدن وزش باد شدید آتش سوزی تا ساعاتی دیگر مهار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز