مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز خبر داد:

راه اندازی مرکز اختصاصی واکسیناسیون برای کارکنان شهرداری

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۲۳۲۴۳۳
راه اندازی مرکز اختصاصی واکسیناسیون برای کارکنان شهرداری
مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از راه اندازی مرکز اختصاصی ارائه خدمات واکسیناسیون مقابله با کرونا برای پرسنل شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد حسین حسن‌زاده  با اعلام این مطلب اظهار داشت: این مرکز واکسیناسیون با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت تبریز، به طور مستقل و بدون لحاظ شرایط محدودیت سنی برای کلیه همکاران مجموعه شهرداری اعم از پاکبانان، کارگران، مدیران و ... خدمات‌رسانی خواهد کرد.

او افزود: پس از مکان‌یابی و آماده‌سازی مناسب، این مرکز بزودی و طی روزهای آتی آغاز بکار می‌کند.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه امیدوارم کلیه همکاران مجموعه شهرداری در طرح واکسیناسیون مشارکت کنند، گفت: ارائه کلیه خدمات از این پس منوط به دریافت واکسن خواهد بود و به طور مثال اگر فردی که از دریافت واکسن اجتناب کرده به کرونا مبتلا شود، از امکان مرخصی با حقوق و... نیز محروم خواهد شد.

افزایش ۲ برابری ظرفیت مراکز واکسیناسیون شهرداری تبریز

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی ۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز گفت: در پی ورود گسترده واکسن به تبریز، واکسیناسیون نیز در حال انجام است و شاهد استقبالی خوب از سوی شهروندان هستیم.

حسن‌زاده ادامه داد: در همین راستا شهرداری تبریز هم با توسعه مراکز و افزایش ۲ برابری ظرفیت خدمات‌دهی با افزودن غرفه‌ها در مراکز شمیم پایداری، فرهنگسرای الغدیر و ارم با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز برای واکسیناسیون و تامین سلامت شهروندان هیچ محدودیتی نداشته و تمام فضاهای این مجموعه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز