مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اعلام کرد:

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی در صورت بازگشایی مدارس

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۵:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۵۳۹۶
آمادگی ناوگان اتوبوسرانی در صورت بازگشایی مدارس
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آمادگی ناوگان موجود اتوبوسرانی در صورت بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایمان غنی زاده در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید و در صورت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و متعاقب آن افزایش سفرهای درون‌شهری، اتوبوسرانی تبریز با بسیج تمامی امکانات موجود با بیش‌ترین تعداد ناوگان به امر جابجایی شهروندان محترم به‌خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز خواهد پرداخت.

وی افزود: همه کارکنان معاونت بهره‌برداری در حالت آماده‌باش خواهند بود و پایانه‌ها و طول مسیرها توسط مرکز کنترل هوشمند، گشت‌های انتظامی و مسئولان امور حرکت مدیریت و کنترل خواهد شد تا در مسیرهایی که دچار کمبود هستیم در مواقع پیک مسافر از اتوبوس‌های واحد گشت جهت برطرف شدن مشکل بهره ببریم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: همچنین اتوبوس‌های بخش خصوصی نیز از لحاظ نظافت ظاهری و داخلی مورد بازدید قرار گرفته و با هماهنگی معاونت فنی نسبت به نظافت اتوبوس‌های بخش خصوصی اقدام می شود.

به گفته وی، به‌منظور ارائه خدمات مطلوب در صورت بازگشایی مدارس، همه پرسنل این شرکت بدون مرخصی در سر کار حاضر خواهند شد و حوزه فنی شرکت واحد نیز در حالت آماده‌باش بوده و همه اتوبوس‌ها همچون قبل، بصورت شبانه مورد بازبینی و سرویس فنی مستمر قرار می‌گیرند.

غنی زاده با اشاره به اینکه با تلاش‌های معاونت فنی شرکت واحد، هیچ اتوبوس متوقفی وجود ندارد، عنوان کرد: سرویس فنی (اورهال بودن) و نظافت اتوبوس‌ها یکی از اساسی‌ترین کارهای شرکت است و کارکنان مربوطه نیز بطور شبانه‌روزی در مدت‌زمان تعریف شده، نسبت به سرویس فنی و تمیز کردن و نظافت اتوبوس‌ها و سایه‌بانهای سطح شهر اقدام می‌کنند.

وی افزود: با همکاری بهره‌برداران و با ابلاغ تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان برنامه و بودجه و شهرداری تبریز و صندوق کارآفرینی امید، تا پایان سال همه اتوبوس‌هایی که نیاز به بازسازی دارند مورد تعمیر، بازسازی و راه‌اندازی قرار خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز