مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

فضاسازی‌های دفاع مقدس، هدفمند و خلاقانه اجرا شده است

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۳۷۴۴۱
فضاسازی‌های دفاع مقدس، هدفمند و خلاقانه اجرا شده است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اقدامات اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در فضاسازی شهر به‌مناسبت هفته دفاع مقدس را قابل تقدیر دانست و گفت: فضاسازی‌های دفاع مقدس توسط شهرداری تبریز هدفمند و خلاقانه اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلیزاده  با اشاره به خلاقیت به‌کار رفته در طرح‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: ایستادگی و بسیج آحاد جامعه در برابر بیماری کرونا، امروز یادآور همان عزم و اراده سال‌های دفاع مقدس است و این ویژگی در فضاسازی‌های اخیر، به طرز چشمگیری نمود دارد.

وی ادامه داد: پوسترها، استندها و بنرهایی که به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف شهر توسط اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و شهرداری‌های مناطق نصب شده، بسیار هدفمند و خلاقانه اجرا شده که اقدامی رضایت‌بخش و قابل تقدیر است.

سردار عباسقلیزاده گفت: در همه مسیرها و خیابان‌های شهر و تقریبا به فاصله هر ۲۰۰ متر، طرح‌هایی خلاقانه از دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به شکلی زیبا در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: فضاسازی سطح شهر به‌مناسبت هفته دفاع مقدس کاملا خلاقانه است و من از بانیان این کار و زحمت‌کشان شهرداری تبریز در امور ارتباطات که در پاسداشت مقام والای شهدا و ایثارگران تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز