استاندار منتخب آذربایجان شرقی در پیامی به مردم و مسئولان:

قدردانی از حسن اعتماد دولت/ از درج پیام تبریک و نصب بنر خودداری کنید

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۸۲۵۵
قدردانی از حسن اعتماد دولت/ از درج پیام تبریک و نصب بنر خودداری کنید
استاندار منتخب آذربایجان شرقی با صدور پیامی، ضمن قدردانی از حسن اعتماد رئیس جمهور و هیأت دولت و ابراز محبت مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از آنان خواست تا از درج هرگونه پیام تبریک یا نصب بنر در سطح شهر خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام عابدین خرم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که به لطف پروردگار متعال و اعتماد رئیس جمهور مردمی و انقلابی کشور عزیزمان و هیأت محترم وزیران به این حقیر، عهده‌دار کرسی استانداری آذربایجان شرقی شده‌ام، لازم می‌دانم از آحاد مردم شریف، خانواده‌های معزز شهیدان سرافراز، جانبازان، بسیجیان، ایثارگران، شخصیت‌های مذهبی، سیاسی و نخبگان استان که نسبت به این سرباز کوچک انقلاب و خادم خودشان ابراز لطف و محبت کرده‌اند تشکر نمایم و از همه مردم انقلابی استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی استدعا دارم از نصب هرگونه بنر، درج آگهی در نشریات و ارسال تاج گل صرف‌نظر کرده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این خصوص صورت نگیرد.

رجاء واثق دارم که در این سنگر خدمت‌گزاری، در راستای آبادانی، پیشرفت و عدالت، مردم شریف و نجیب استان و نخبگان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی با خادم خود همراه خواهند بود تا با عنایت پروردگار منان، استان آذربایجان شرقی را به جایگاه شایسته خود در حوزه‌‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و ... برسانیم.

  خادم مردم آذربایجان شرقی

عابدین خرم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز