مدیرعامل سازمان عامل استقرار و دبیر منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی:

نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ رویدار محور برگزار می شود/ ثبت نام همچنان ادامه دارد

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۴:۰۹
کد خبر: ۱۲۴۸۲۸۸
نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ رویدار محور برگزار می شود/ ثبت نام همچنان ادامه دارد
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و دبیر منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال خوب فناوران از برگزاری رویداد علمی و فناوری رینوتکس 2021 گفت: تلاش می کنیم تا این نمایشگاه امسال به صورت رویداد محور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید غریب خواجه در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2021) اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط موجود حضور در نمایشگاه برای فناوران و شرکت های فناور به دو صورت مجازی و حضوری در نظر گرفته شده است و تا به امروز تلاش کردیم تا تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری باشکوه رویداد حضوری اتخاذ گردد.

وی از استقبال خوب فناوران سایر استان های کشور از این نمایشگاه خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال شاهد استقبال خوب فناوران دیگر استان ها برای حضور در نمایشگاه هستیم و برای تکمیل ثبت نام فناوران محترم ثبت نام تا 30 مهر ماه ادامه دارد و در صورت تمدید مهلت ثبت نام اطلاع رسانی های تکمیلی صورت خواهد گرفت.

غریب خواجه از حضور شتاب دهنده های شاخص کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: هدف ما این است که در این دوره از نمایشگاه فناوران بخش قابل توجه بازدید کنندگان را به خود اختصاص دهند و تحقق این مهم نیازمند توجه به زیر ساخت های تخصصی از جمله حضور شتاب دهنده ها و مجموعه های حامی فناوران و ایداه های فناوری است و در این راستا شاهد حضور شتاب دهنده ها و مجموعه های حامی در این نمایشگاه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و دبیر منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی در خصوص تمرکز نمایشگاه در موضوع رویداد محوری نیز اظهار کرد: همزمان با این نمایشگاه در محل سالن اصلی بخش ویژه ای را برای برگزاری رویداد های تخصصی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: رویداد های تخصصی با حضور اساتید بنام در قالب کارگاه های کوتاه آموزشی در این نمایشگاه برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و دبیر منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی از برگزاری رویداد بین المللی در حوزه سلامت نیز در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه تبریز و سازمان عامل استقرار منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی شاهد برگزاری رویداد جانبی نوآوری و فناوری های حوزه سلامت  در سطح بین المللی خواهیم بود.

سعید غریب خواجه اظهار کرد: این نمایشگاه در قالب 21 زون تخصصی از جمله، نوآوری و فناوری های انرژی (تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر)، نوآوری و فناوری های کشاورزی و صنایع تبدیلی، -نوآوری و فناوری های آب،  نوآوری و فناوری های نوآوری و فناوری های حوزه سلامت ( دارویی، بهداشتی، آرایشی، مهندسی پزشکی و علوم شناختی)، نوآوری و فناوری های نانو، -نوآوری و فناوری های الکترونیک، میکروالکترونیک، لیزر و فوتونیک،  نوآوری و فناوری های نرم، صنایع فرهنگی و هنری، خلاقیت و شکوفائی دانش آموزی و ... برگزار می شود.

گفتنی است نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2021) از 17 تا 21 آبان در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

خبرنگار: اکبر بردباری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز