ایوب بهتاج هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۸۳۷۲
ایوب بهتاج هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت
ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به شرح ذیل است:

"بی شک امر ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین طراوت و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی جوامع بشری است که تمام لحظات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.
هفته تربیت بدنی و ورزش بهانه ای است برای قدرشناسی از خدای متعال به خاطر جسم و روانی سالم که به ما عطا کرده و ما نیز موظف به نکوداشت آن هستیم.
تربیت جسم و روان برای نیل به سرمنزل مقصود لازم و ملزوم هم بوده و همانند دو پرتو نور هستند که از یک سرچشمه نشئت می گیرند و بدون داشتن یکی، دیگری کفایت نمی کند.

هر ساله 26 مهرماه تا 2 آبان ماه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش گرامی داشته می شود و خادمان ورزش کشور همت والای خود را به کار می بندند.

ورزش استان آذربایجان شرقی نیز با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگ تر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور این استان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی، بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، فرارسیدن آن را خدمت همه کارکنان اداره کل، روسا و کارکنان شهرستانها، ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان تبریک گفته و از خدای متعال برای خادمان ورزش کشور و استان آرزوی سعادت و سلامت دارم.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز