ائل‌گلی و ائل‌باغی، میزبان طرح‌های ملی "سلامت بانوان با ورزش"

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۳:۴۱
کد خبر: ۱۲۴۹۳۰۹
ائل‌گلی و ائل‌باغی، میزبان طرح‌های ملی سلامت بانوان با ورزش
معاون توسعه ورزش بانوان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: طرح‌های ملی"«سلامت بانوان با ورزش" (سبا) و ورزش‌های تطبیقی محله محور در پارک ائل‌گولی و ائل‌باغی تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، لیلا جاویدان با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش بر ضرورت نشاط در بین زنان و بالا بردن مشارکت اجتماعی زنان با ورزش تاکید کرد و آن را یکی از ابزارهای توسعه یافتگی جامعه زنان دانست.

وی اظهار کرد: طرح یاد شده طی روزهای ۲۸ و ۲۹ مهر در تبریز و سایر شهرهای استان برگزار خواهد شد.

جاویدان به بیانات مقام معظم رهبری درباره تامین نشاط، سلامت، آمادگی جسمانی و حوصله کار در سایه ورزش عمومی و همگانی اشاره کرد و افزود: اوقات فراغت یکی از عناصر تحکیم بنیاد خانواده است و علاوه بر حصول آرامش روحی و روانی خانواده در تقویت الزامات زندگی اجتماعی و همچنین حس مسئولیت‌پذیری، احترام متقابل و روحیه تعاون اثرگذار دانست.

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش تعداد ۴۰ خانه ورزش روستایی و طرح تجهیز تیم‌های ورزشی روستایی در آذربایجان‌شرقی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی قرار است تا پایان سال‌جاری تعداد ۱۵۰ خانه ورزش روستایی به بهره‌برداری برسد که با این تعداد مجموع خانه‌های ورزش استان به ۲۶۹ خانه ارتقا می‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز