جوانعلی‌آذر مطرح کرد:

نشاط شهر و شهروندان، هدف غایی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۹۸۵۶
نشاط شهر و شهروندان، هدف غایی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: برای سهیم شدن در نشاط درونی شهر تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رسول جوانعلی‌آذر، در مراسم معارفه و تکریم روسای جدید و پیشین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به ماموریت‌های این سازمان اظهار کرد: این مجموعه افتخار آن را دارد که از پتانسیلی قوی برای بهره‌گیری و بالندگی مستمر برخوردار است و می‌تواند فرصتی برای نشاط عمومی شهروندان فراهم آورد.

وی افزود: تبریز شان والایی دارد و برای دستیابی به جایگاهی ارزنده باید در این راستا تلاش بسیاری کرد تا زمینه بهره‌مندی همه شهروندان از ماموریت‌های شهرداری فراهم شود.

وی تاکید کرد: همه کارکنان و اجزای سازمان در تحقق این هدف مسئولند و همه در این وادی باید نقش موثر خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارند.

جوانعلی‌آذر با بیان اینکه حجم فعالیت‌های این سازمان گسترده و متنوع است، افزود: همین بستر زمینه‌ای قابل توجه برای ایجاد فضایی مناسب برای شهروندان است که بتوانند از این مجرا بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی همه اجزا و کارکنان برای بالندگی سازمان خاطرنشان کرد: از همه همکاران سازمان نیز می‌خواهم در راستای نیل به اهداف سازمان از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های رئیس پیشین این سازمان در ماه‌های گذشته، از نقش اثرگذار و مثبت بابک دانش‌پناه قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز