لاغری بدون محدودیت غذایی را تجربه کنید!

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۷۱۵۱
لاغری بدون محدودیت غذایی را تجربه کنید!
لاغری بدون محدودیت غذایی یکی از آرزوهای بشر امروز است. انسان امروزی تمایل دارد از هر غذایی بخورد و در عین حال کاهش وزن را هم تجربه کند. از یک سو غذاهای خوشمزه و از سوی دیگر دغدغه‌ تناسب اندام، هر فردی را به یک رژیم بدون محدودیت غذایی نیازمند می‌کند. اما مگر چنین چیزی وجود دارد؟ مگر می‌توان بدون محدودیت غذایی در رژیم به وزن مناسب رسید.

به گزارش برنا؛ پاسخ خود را در ادامه‌ی این مطلب درباره محدودیت رژیمی و غذایی بخوانید.

پیشنهاد می‌کنیم هر تصوری که تا به حال از رژیم داشتید را کنار بگذارید. قرار است همه چیز، درباره رژیم گرفتن تغییر کند. همه‌ی محدودیت‌های غذایی را هم دور بریزید. زیرا قرار است محدودیت غذایی در رژیم را به کل از صفحه روزگار حذف کنیم. چطور؟ با رژیم بدون محدودیت غذایی. هیچ چیز و هیچ کسی قرار نیست به شما بگوید چه چیزی بخورید و چه چیزی نخورید. قرار است هرچه را که دوست دارید بخورید و لاغر شوید. از دیزی تا سوشی؛ از سنتی تا صنعتی؛ از کتلت تا ناگت!

آیا رژیم بدون محدودیت غذایی به پایبندی بیشتر رژیم کمک می‌کند؟

یکی از بزرگترین عوامل لغزش و خطا در رژیم، نبود تنوع غذایی و محدودیت‌هایی است که آن رژیم برای افراد ایجاد می‌کند. توجه به موقعیت‌هایی که موجب لغزش فرد در رژیم می‌شود و ارائه‌ی راه حل مناسب برای آن‌ها پایبندی به رژیم را افزایش می‌دهد. در این رژیم غذایی ۴ لیست غذایی با عنوان‌های روز منو، آماده، دلخواه و آماده گیاهی فراهم شده که هر کدام متناسب با نیاز کاربران است. روزمنو این امکان را به کاربر می‌دهد که بر اساس سلیقه شخصی خود غذا را انتخاب کند و با افراد خانواده سر یک سفره بنشیند. با وجود روزمنو دیگر نیازی به لیست غذایی آماده نیست و با مواد اولیه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید غذای مورد علاقه خود را به منوی‌تان اضافه کنید.

تاثیر برنامه غذایی بدون محدویت روی کاهش وزن چقدر است؟

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که اگر تنوع غذایی را پایین بیاورند و هر روز یک نوع غذا بخورند، زودتر به وزن ایده‌آل می‌رسند؛ اما این کار آسیب‌های بسیاری را به دنبال دارد و چنین کاهش وزنی دوام نخواهد داشت. یکسان بودن غذا، سبب کسل شدن رژیم و سختی ادامه‌ی آن می‌شود. حتی اگر فرد با چنین رژیمی به وزن دلخواه برسد، نمی‌تواند آن را کنترل کند. چون عادت غذایی سالمی جایگزین نشده است. در این رژیم غذایی، با انتخاب روز منو، تنها کافیست تصمیم بگیرید چه غذایی دوست دارید تا برنامه، خودش مقدار غذای مناسب را برای‌تان اندازه گیری کند؛ بنابراین ایجاد تنوع غذایی فوق‌العاده ساده می‌شود.

پژوهش ها نشان دادند کسانی که در طول رژیم غذایی هیچ گروه غذایی را محدود نکردند، در کاهش وزن و تثبیت آن، موفق‌تر بودند. کسانی که با این رژیم وزن کم کردند، به مرور عادات بد غذایی را کنار گذاشته و با استفاده از تمام گروه‌های غذایی، موفق به تثبیت وزن خود شدند.

نداشتن یک رژیم بدون محدودیت غذایی چه مشکل‌هایی ایجاد می‌کند؟

بدن ما به گسترده‌ای از ریز مغذی‌ها و درشت مغذی‌ها نیاز دارد. به همین دلیل باید غذاهای متنوعی بخورید و از پروبیوتیک‌ها غافل نشوید. برنامه غذایی که ثابت باشد و هیچ تنوعی نداشته باشد، نمی‌تواند به این نیاز بدن پاسخی بدهد. مصرف غذاهای متنوع به بدن کمک می‌کند تا باکتری‌های خوب روده، به خوبی رشد کنند. با یک برنامه غذایی بدون محدودیت، می‌توانید مواد ضروری و مهم که به آن نیاز دارید را به شما برساند.

اگر مقدار زیادی از یک غذای خاص بخورید، ممکن است سلامت خود را به خطر بیندازید. مثلا، مصرف بیش از حد زردچوبه می‌تواند برای لخته شدن خون و عملکرد کبد مشکل ایجاد کند. حتی مصرف روزانه ماهی که غذای خوبی  به حساب می‌آید، می‌تواند انسان را مبتلا به مسمویت جیوه کند. شما باید همه غذاها را به اندازه کافی بخورید تا همه مواد مغذی، به اندازه کافی و متعادل، به بدنتان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز