مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

برگزاری اولین دوره توانمندسازی اعضای شبکه ملی امداد و نجات سمن‌های جوانان کشور در تبریز

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۲۵۷۵۳۰
برگزاری اولین دوره توانمندسازی اعضای شبکه ملی امداد و نجات سمن‌های جوانان کشور در تبریز
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری اولین دوره توانمندسازی اعضای شبکه ملی امداد و نجات سمن های جوانان کشور در تبریز خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: اهداف این شبکه‌ی سراسری، یکپارچه‌سازی و ایجاد هماهنگی میان فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه جهت توان افزایی برای ارائه‌ی خدمات در زمان حوادث و بلایا است.

وی افزود: آموزش و آگاهی بخشی به سازمان‌های مردم نهاد برای فعالیت در زمان بلایا و ایجاد شبکه‌ی تخصصی حوزه‌ی امدادونجات تشکل‌های غیردولتی از اهداف دیگر تشکیل این شبکه‌ی سراسری هستند.

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه‌ی ملی این شبکه در تهران، خاطرنشان کرد: در 20 استان کشور به منظور انتخاب رئیس و دبیر، انتخابات برگزار شده است.

بهتاج با اشاره به اهمیت حضور تشکل‌ها و ایجاد شبکه‌ی سراسری برای سازمان‌های مردم نهاد امداد و نجات، گفت: اگر ادبیات مشترکی بین داوطلبان، تشکل‌ها و دستگاه های متولی وجود نداشته باشد، هنگام وقوع حوادث و بلایا موازی کاری‌هایی صورت خواهد گرفت که مانع خدمات دهی هرچه بهتر آنها خواهد شد؛ از این رو انتظار داریم با برگزاری چنین کارگاه‌هایی و ارائه‌ی آموزش‌های کاربردی از این گونه موانع جلوگیری کنیم.

وی، در تشریح نحوه‌ی برگزاری این کارگاه نیز گفت: این کارگاه با موضوع آشنایی با امداد و نجات به مدت سه روز از تاریخ 17 لغایت 20 آبان ماه در هتل پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد که سهمیه هر استان 3 الی 5 نفر است که نسبت به جمعیت هر استان تغییر خواهد کرد.

گفتنی است؛ در پایان این کارگاه کشوری برای تمام شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر صادر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز