همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

دومین دوره جام پرچم در تبریز برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۷:۴۴:۳۷
کد خبر: ۱۲۶۲۷۳۲
فرمانده بسیج کارکنان شهرداری تبریز از برگزاری دومین دوره جام پرچم همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به میزبانی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رحیم ملاحسینی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد:  اولین دوره این مسابقات در سال ۹۸ و در ۱۰ رشته ورزشی بین نونهالان زیر ۱۴ سال برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با هدف شناساندن معنی، مفهوم و ارزش پرچم جمهوری اسلامی ایران برای نونهالان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در دوره اول استقبال خوبی از این جشنواره شد و چهار هزار و ۳۶۰ نفر ثبت نام کردند.

وی افزود: مسابقات در دوره اول در سال ۹۸ به صورت پایلوت و در ۱۰ روز در تبریز برگزار شده و در برخی رشته‌ها از داوران بین‌المللی استفاده کردیم.

فرمانده بسیج کارکنان شهرداری تبریز اعلام کرد: با واکسیناسیون عمومی بر علیه بیماری کرونا، نوید برگزاری دوره جدید این مسابقات نیز برای ما داده شده و در همین راستا با اخذ مجوز از ستاد کرونا اقدام به برگزاری دومین دوره مسابقات جام پرچم خواهیم کرد.

ملاحسینی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در ۴۴ روز با شعار آبادانی، صلح‌طلبی و با هدف ایجاد فضای شاد و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تاسیس انقلاب اسلامی در رشته‌های دو و میدانی، فوتبال، والیبال، شنا، هندبال، تکواندو و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: هیچ هزینه‌ای در این رقابت‌ها دریافت نخواهد شد و امکانات مسابقات نیز رایگان است.

وی تاکید کرد: در بحث داوری نیز از هیئت‌های ورزشی کمک خواهیم گرفت.

نام نویسی دومین دوره مسابقات ورزشی جام پرچم از پنج آذر تا اول دی آغاز می شود

دبیر دومین مسابقات ورزشی جام پرچم سازمان بسیج سپاه عاشورای شهرداری تبریز نیز در این جلسه گفت: دومین دوره این مسابقات در ۱۰ رشته ورزشی و به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود و نام نویسی برای ورزشکاران علاقه مند به شرکت در این مسابقات از پنجم آذر مصادف با روز بسیج مستضعفان آغاز می شود و تا اول دی ماه ادامه می یابد.

اسماعیل شاهی، افزود: این دوره از مسابقات با شعار « آبادانی، صلح طلبی، صلابت و پایداری ملت ایران» با هدف ایجاد فضای نشاط، روحیه رقابت سالم و ترغیب نونهالان برای ورود به عرصه ورزش برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این دوره از مسابقات در رشته های دو و میدانی، کشتی، آمادگی جسمانی، فوتبال و مینی فوتبال، والیبال، شنا، هندبال، تکواندو، کاراته و تنیس روی میز برگزار می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز