رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز:

آماده همکاری برای افزایش ظرفیت عملیاتی سازمان آتش‌نشانی هستیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۱:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۴۴۵۶
آماده همکاری برای افزایش ظرفیت عملیاتی سازمان آتش‌نشانی هستیم
رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آماده هرگونه همکاری برای افزایش ظرفیت عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تبریز هستیم و بهتر است برای پیشگیری، از هم‌اکنون هزینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، روح الله دهقان‌نژاد در جلسه بررسی و رفع مشکلات سازمان آتش‌نشانی تبریز اظهار کرد: اگر بخواهیم میزان وقوع آسیب‌های جسمانی را بین آتش‌نشانان کاهش دهیم، نیازمند لباس مناسب و خودروهای استاندارد هستیم که آتش نشانان امکان پوشیدن لباس و آمادگی عملیاتی را داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر عدم واردات امکانات مشابه که در داخل تولید می‌شود، افزود: با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد ارس می‌توانیم خودروهای استاندارد را وارد و سطح امکانات را ارتقا دهیم.

دهقان‌نژاد گفت: باید به فکر افزایش میزان نیروی انسانی در سازمان آتش‌نشانی تبریز باشیم که اگر میزان نیروی انسانی در این سازمان به حد کافی برسد، قطعا شاهد کاهش میزان آسیب‌های جسمانی برای آتش‌نشانان خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به برگزاری دومین جلسه نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر تصریح کرد: همین امر جای خرسندی دارد که این جلسات مشترک انجام می‌گیرد و از این طریق می‌توانیم برای شهر تبریز گام‌های موثری برداریم.

وی تاکید کرد: اگر به فکر ایمنی شهر هستیم باید به فکر ایمنی دستگاه‌های ایمنی نیز باشیم چراکه تامین ایمنی شهر تبریز، تامین ایمنی نیمی از مردم آذربایجان‌شرقی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز