تکمیل زنجیره تامین و توزیع گوشت سفید در آذربایجان شرقی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۶۵۲۱
تکمیل زنجیره تامین و توزیع گوشت سفید در آذربایجان شرقی
استاندار آذربایجان شرقی گفت: در بحث تامین گوشت سفید گاهی با مشکلاتی مواجه بودیم که با تلاش و همکاری جهاد کشارزی و دامپزشکی استان، زنجیره تامین و توزیع آن تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  عابدین خرّم در مراسم افتتاح مجتمع بزرگ آزمایشگاهی اداره کل دامپزشکی استان، افزود: در حوزه تولید، تامین و توزیع مواد غذایی، گوشت و فرآورده‌های دامی یکی از نیازهای اساسی مردم است که از این نظر در وضعیت خوبی قرار داریم.

وی گفت: در عین حال که کمیت فراروده‌های دامی مهم است، کیفیت و سلامت دام و طیور نیز بسیار مهم است؛ چرا که با جان انسان‌ها در ارتباط است و عدم توجه به این مسأله می‌تواند جامعه را با مشکل مواجه کند.

خرّم اظهار داشت: راه‌اندازی یک مجموعه تشخیصی که بتواند به موقع و با دقت بالا بیماری‌های مختلف مشترک بین انسان و دام را تشخیص دهد در استان بسیار ضروری بود.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی از استان های مهم و محوری کشور بوده که امیدواریم با بهره‌برداری از این مرکز بتوانیم در تامین فراورده‌های دامی سالم و باکیفیت، نیاز کشور و منطقه شمال غرب را برآورده کنیم.

مجتمع آزمایشگاهی دامپزشکی استان با هدف پیشگیری و مدیریت بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام احداث شده و آزمایش‌های لازم برای صادرات و واردات دام و فرآورده‌های خام دامی نیز در این مرکز انجام خواهد شد. انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز