راه اندازی ۲۶۸ واحد صنعتی جدید در آذربایجان شرقی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۶۶۲۲
راه اندازی ۲۶۸ واحد صنعتی جدید در آذربایجان شرقی
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به سرمایه گذاری 2 هزار و 752 میلیارد تومانی در این حوزه ، از راه اندازی 268 واحد صنعتی جدید در 7 ماهه امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، غلامعلی راستی با اعلام این خبر ، افزود : با راه اندازی این میزان واحد صنعتی در استان زمینه اشتغال بیش از 4 هزار نفر در استان فراهم شده است.

وی ادامه داد : همچنین طی مدت یاد شده در سال جاری ، 130 واحد صنعتی جدید ایجادی با سرمایه ای بالغ بر 1100 میلیارد تومان و اشتغال بیش از 2 و 200 نفری در استان راه اندازی شده و با توجه به این آمار رشد تقریبی 12درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

راستی افزود : بیشترین واحدهای راه اندازی شده ایجادی در گروه صنعتی محصولات غذائی وآشامیدنی ها ، ساخت منسوجات ، ساخت موادومحصولات شیمیائی ، محصولات از لاستیک و پلاستیک و ساخت ماشین آلات وتجهیزات بوده است.

وی گفت : از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ، بیشترین واحدهای صنعتی ایجادی در شهرستان های تبریز، آذرشهر و شبستر راه اندازی شده است.

 

بیش از 4 هزار واحد صنعتی در استان فعالیت دارند سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، گفت : واحدهای فعال )دارای پروانه بهره برداری فعال( ، استان 4 هزار و 170 واحد صنعتی است.

غلامعلی راستی افزود : فعالیت این میزان واحد صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر 24.643 میلیارد تومان ، اشتغال بیش از 127 هزار نفر را موجب شده است.

وی ادامه داد : توزیع شهرستان ها و واحدهای فعال نشان می دهد بیشترین واحدهای فعال در شهرستان های تبریز، آذرشهر، شبستر، بستان آباد و بناب قرار دارند.

سرپرست سازمان صمت استان تصریح کرد : بیشتر واحدهای فعال استان در گروه های صنعتی محصولات غذایی و آشامیدنی ها ، ساخت منسوجات ، دباغی، چرم، کیف، چمدان و کفش ، ساخت موادومحصولات شیمیائی ، محصولات از لاستیک و پلاستیک ، سایر محصولات کانی غیرفلزی ، محصولات فلزی فابریکی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات می باشند. انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز