ضرورت تحول در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۴:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۶۹۰۷
ضرورت تحول در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز
شهردار تبریز در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بر ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عباس رنجبر در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شرایطی که در سازمان‌ها بوجود می‌آید و در جهت شتاب بیشتر در جهت رسیدن به اهداف سازمانی و خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان عزیز، تغییرات مدیریتی امری معمول است؛ تغییر ناشی از مشکل و سایر مسائل نیست بلکه هر مجموعه متأثر از شرایط فعالیت خود و نیز شرایط محیطی و زمانی نیز به ایجاد تغییراتی دارد.

وی افزود: انتصابات بر اساس ارتباطات شخصی نیست بلکه بر اساس شایستگی‌های مدیریتی و تعهد و کارایی است و در انتصابات تاکید بر ایفای نقش موفقیت‌آمیز و تاثیرگذار است.

شهردار تبریز تصریح کرد: از قدیم، شرکت واحد نماد شهرداری بوده است و به‌عنوان نهادی خدمت‌رسان همواره مورد اعتماد و اطمینان مردم است.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و مشکلات سالیان گذشته در خصوص توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: برخی از مشکلات بالادستی و مدیریتی بوده که منجر شده امروز از نظر تعداد و نوسازی ناوگان مشکل داشته باشیم و از سویی بدهی شرکت واحد نیز افزایش یافته است که باید با تلاش مجموعه شهرداری و معاونت حمل و نقل و اتوبوسرانی بتوانیم عقب‌افتادگی‌ها را جبران و سطح خدمات‌دهی را ارتقا داده تا رضایت خدا و مردم را کسب کنیم.

 رنجبر در خصوص کمک به ناوگان اتوبوسرانی در سال‌جاری نیز گفت: به مناطق شهرداری ابلاغ شده که بودجه مصوب در خصوص کمک غیر نقدی به اتوبوسرانی را محقق کنند و این بودجه باید با دقت و اصولی مصرف شود.

شهردار تبریز با اشاره به سوابق مدیرعامل جدید اتوبوسرانی افزود: با توجه به سوابق قبلی آقای اسماعیلی در اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو  ایشان فردی صاحب‌نظر و متخصص بوده و دارای تعهد و تجربه لازم در این خصوص هستند.

شهردار تبریز در پایان از زحمات غنی زاده مدیرعامل سابق اتوبوسرانی تبریز قدردانی کرد. انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز