لزوم تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی آذربایجان شرقی

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۶۷۱۰۸
 لزوم تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی آذربایجان شرقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: اموال موجود در انبارهای متعلق به سازمان اموال تملیکی باید تا پایان آذرماه به صورت مناسب تعیین تکلیف شود. 

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، موسی خلیل الهی در نشستی با ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک سهلان در خصوص فعالیت های گمرکات استان و برسی موانع و مشکلات موجود، با اشاره به وضعیت نامناسب انیارهای متعلق به سازمان اموال تملیکی استان در گمرک، اظهار داشت: سازمان اموال تملیکی نیازمند انبارهای مناسب برای نگهداری اموال هست، اما انباری مناسب وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید به دلیل نبود انبار اموال موجود به شکل نامناسب از بین برود، خاطرنشان کرد: تا پایان آذرماه اموال موجود در انبارهای متعلق به سازمان اموال تملیکی باید به صورت مناسب تعیین تکلیف شود، چرا که تعیین تکلیف نشدن این اموال فساد زا بوده و سازمان را در مظان تهمت قرار میدهد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اضافه کرد: به منظور کاهش هزینه های نگهداری و تعیین تکلیف اموال موجود و پیشگیری از منابع، اموال موجود پس از بررسی در صورت امکان بازگشت به چرخه مصرف باید تصمیمات لازم اجرا و در صورت عدم بازگشت باید به شکل مناسبی معدوم شود. انتهای پیام

 

نظر شما