پایانه مرزی نوردوز به دستگاه دستگاه ایکس‌ری کامیونی مجهز می‌شود

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۴:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۷۴۴۵
پایانه مرزی نوردوز به دستگاه دستگاه ایکس‌ری کامیونی مجهز می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تجهیز پایانه مرزی نوردوز به دستگاه دستگاه ایکس‌ری کامیونی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این اقدام می‌تواند به گسترش تجارت و آسان‌تر شدن کار صادرات کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد کلامی در جلسه کارگروه مرزی استان که در پایانه مرزی نوردوز تشکیل شد، افزود : یکی از اهداف مهم توسعه استان گسترش صادرات و تجارت با کشورهای همسایه است و پایانه مرزی نوردوز اصلی‌ترین کریدور معرفی شده برای تجارت با کشورهای اتحادیه اوراسیاست.

وی خاطرنشان کرد: هدف استان برای پایانه مرزی نوردوز تبدیل شدن به یک پایانه معتبر است که با تغییراتی در فضای داخلی این مجموعه، دستگاه ایکس‌ری آن به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم با اشاره به سامان‌دهی و جاده‌سازی برای راه‌اندازی این دستگاه، گفت: احداث و آسفالت‌ریزی جاده‌های منتهی به دستگاه ایکس‌ری و ایجاد مسیرهای حرکت ایزوله کامیون‌ها روز دوشنبه به پایان خواهد رسید.

احمدی، فرماندار جلفا نیز با اشاره به اهمیت نصب دستگاه ایکس‌ری در این پایانه، گفت: راه‌اندازی این دستگاه برای ایزوله کالاهای اساسی در واردات و صادرات از مرز و مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر ضروری بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان جلفا، از پایانه مرزی نوردوز بازدید کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز