نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی در مناطق دهگانه شهرداری‌ تبریز راه‌اندازی می‌شود

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۲۷۹۲۹۰
نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی در مناطق دهگانه شهرداری‌ تبریز راه‌اندازی می‌شود
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز در جمع مدیران و کارشناسان شهرسازی منطقه ۲ از استقرار نمایندگی نظام مهندسی در مناطق دهگانه شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تورج روشنائی در نشستی با باقر خوشنواز شهردار و معاونین و مدیران منطقه ۲، از استقرار نمایندگی سازمان نظام مهندسی به منظور تکریم ارباب رجوع و کاهش فرآیند صدور پروانه های ساختمانی، در مناطق دهگانه شهرداری ها خبر داد.

وی، این امر را در تسریع رسیدگی به امور شهروندان و مراجعین حوزه شهرسازی مناطق دهگانه شهرداری ها بسیار سودمند عنوان کرده و در وحدت رویه تسریع روند رسیدگی به پرونده های شهروندان، بسیار موثر دانست.

روشنائی ضمن ارائه گزارشی سه ماهه از عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، بالا بردن سطح کیفی فعالیت کارشناسان، برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت، چرخش کارشناسان در بین مناطق، تسریع در رسیدگی به پرونده های ماده صد، انجام امضای الکترونیکی و ... را از برنامه های آتی معاونت شهرسازی، اعلام کرد.

در ادامه این نشست شهردار منطقه ۲ تبریز ضمن عنوان اینکه برای افزایش درآمدها، شهرداری ها نیازمند یک تحول اساسی هستند گفت: برای حل پاره ای از مشکلات حوزه شهرسازی از قبیل تراکم مازاد و اخذ پروانه، باید فکر اساسی شود و مشکلات بصورت ریشه ای حل شود.

خوشنواز افزود: برای تسریع روند پرونده های مربوط به شهرسازی، مهمترین مشکل این حوزه بروکراسی اداری است که باید با حذف کاغذ از این سیستم و باور قلبی و عمل به ضوابط و مقررات شهرسازی اقدام کرد.

وی راه اندازی کمیته شهرسازی، ایجاد کارگروه ویژه و ... را برای حل برخی مشکلات حوزه شهرسازی، مفید دانسته و بر تشکیل جلسات مستمر مابین ستاد و مناطق جهت هماهنگی و حل مشکلات موجود تاکید کرد.    

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز