استاندار آذربایجان شرقی: باید به جنبه‌های ایجابی و تسهیل‌کننده قوانین هم توجه کرد

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۷۹۳۰۰
استاندار آذربایجان شرقی: باید به جنبه‌های ایجابی و تسهیل‌کننده قوانین هم توجه کرد
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه قانون برای جذب سرمایه است نه فرار سرمایه، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در ارتباط با سرمایه‌گذاران، جنبه‌های ایجابی و تسهیل‌کننده قوانین را هم مد نظر قرار دهند و تنها به جنبه سلبی قوانین توجه نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در دیدار هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار داشت: برخی از صنایع مزیت‌دار استان، در توسعه با چالش‌ها و موانعی مواجهند و تا زمانی که این موانع را رفع نکنیم، سرمایه‌گذاری، صادرات و بهره‌وری در بخش صنعت هم با مشکل روبه‌رو است.

وی خاطرنشان کرد: دولت درحال ایجاد وحدت رویه برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای توسعه و رونق تولید است و مدیریت استان هم همراه اهالی صنعت در این زمینه خواهد بود.

خرّم با بیان اینکه اولویت اول و آخر ما جذب سرمایه است، افزود: از اهالی صنعت انتظار داریم هر عاملی را که موجب جذب سرمایه می‌شود، معرفی کنند و وظیفه ما به عنوان مسئولان اجرایی این است که موانع را در این زمینه رفع کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نظرات اهالی صنعت و تولید، برای ما ملموس است، افزود: باید صنعت را به مرحله‌ای برسانیم که دغدغه صنعت‌گران استان برای ایجاد هاب صادراتی رفع شود.

وی تأکید کرد: باید گفت‌وگوهای مستمر بین اهالی صنعت و مسئولان اجرایی برای رفع موانع و جذب سرمایه شکل بگیرد و نشست‌ها مسأله‌محور و همراه با ارائه راه حل باشد.

خرّم افزود: بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی انجام می‌شود هدفمند است و معتقدیم که مشکلات اساسی این واحدها باید سر صحنه حل شود.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز