امتداد خیابان ۴۲ متری انقلاب مهمترین پروژه شهرداری تبریز در سال آتی

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۹۷۲۴
امتداد خیابان ۴۲ متری انقلاب مهمترین پروژه شهرداری تبریز در سال آتی
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: بزرگترین و مهمترین پروژه شهردار تبریز در سال ۱۴۰۱، پروژه امتداد خیابان ۴۲ متری انقلاب است که طرح اجرایی آن آماده و نهایی شده و از طریق سازمان عمران اجرا خواهد شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یعقوب نامی در حاشیه جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز اظهار کرد: پروژه ۲۴ متری علی‌بقال را در امتداد ثقه‌الاسلام که تملک، تخریب و نخاله‌برداری آن انجام گرفته و آماده اجرا است، به سازمان عمران و بازآفرینی شهری تبریز واگذار کردیم.

وی افزود: دو طرح مطالعه و طراحی میدان اتحاد در آخر ثقه الاسلام و تقاطع ایده‌لو-ترلان دره‌سی و پاسداران که در انتهای ایده‌لو انجام می‌گیرد، از طریق کمیته فنی شهرداری تبریز به سازمان عمران واگذار شد که بعد از امضای توافق‌نامه‌هایی که بین شهرداری منطقه ۲ و منطقه ۱۰ و شهرداری مرکز و سازمان عمران انجام خواهد یافت، این پروژه‌ها نیز اجرایی خواهند شد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز اضافه کرد: پروژه علی‌بقال به احتمال زیاد در سال جاری اجرایی شود؛ چرا که  مسیرگشایی محل انجام شده است و تنها چند ملک باقی‌مانده است که با تکمیل تملک آنها این پروژه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما