گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۲:۱۱
کد خبر: ۱۲۸۱۸۵۹
گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی
سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی و با حضور مسئولان استان گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم که در محل استانداری برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان امنیت و سلامت، از پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم صمیمانه قدردانی کرد.

عابدین خرّم با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، به ندای رهبر معظم انقلاب و سیدالشهدای مقاومت لبیک گفتند، افزود: این شهیدان مصداق آیه شریف قرآن هستند که در روز قیامت با صدیقان و صالحان هم‌سفره خواهند شد.

وی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری، شهید سلیمانی، ملی‌ترین و امتی‌ترین قهرمان جهان اسلام و ایران اسلامی است و امروز هم دشمنان از تصویر و آثار این مرد بزرگ میدان‌های سخت وحشت دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این مراسم ارادت خاص به اهل بیت را یکی از ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: شهید سلیمانی در عین حال که به عنوان یک نظامی در مقابل دشمنان باصلابت و مقتدر بود، نسبت به خانواده‌های شهدا بسیار رئوف و مهربان بود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم افزود: شهید حاج قاسم خود را مطیع امر رهبری می‌دانست و حاضر بود در راه عمل به اوامر رهبری هرگونه سختی و خطر را به جان بخرد که ولایت‌مداری یعنی همین.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم، داوطلبانه در جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار حاضر شدند تا حرف رهبری روی زمین نماند و اینها از رویش‌های انقلاب هستند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز