مدیرعامل سازمان عون بن علی : باغ ربع رشیدی عینالی، مستعد سرمایه‌گذاری است

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۷:۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۶۱۱۲
مدیرعامل سازمان عون بن علی : باغ ربع رشیدی عینالی، مستعد سرمایه‌گذاری است
مدیرعامل سازمان عمران و توسعه عون بن علی و پارک طبیعت گفت: باغ ربع رشیدی عینالی که جنب کوی شهید بهشتی و اتوبان پاسداران واقع شده مستعد سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و منبع درآمدزایی مهمی برای سازمان عون بن علی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بابک دانش پناه این مطلب را در حاشیه بازدید عباس رنجبر شهردار تبریز از مجموعه تفریحی و گردشگری عون بن علی و پارک طبیعت اعلام کرد و افزود: این مجموعه بزرگ می تواند نقش مهمی در توسعه و آبادانی کلانشهر تبریز داشته باشد. وی همچنین با اشاره به افزایش بازدیدکنندگان از مجموعه عون بن علی نیاز به تعریف مسیرهای گردشگری جدید مثل مسیر دره یاران را ضروری دانست .

او همچنین گفت: امیدواریم بتوانیم برای پیشرفت و توسعه تفرجگاه عون بن علی و اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های مفید در سال آینده، هم از اعتبارات ملی و دولتی و هم از بودجه شهرداری تبریز سهم قابل توجهی کسب کنیم.

بحث و بررسی در خصوص توسعه آتی فضای سبز عینالی با وجود مشکل کم آبی و هزینه های توسعه و نگهداری آن از دیگر مواردی بود که توسط مدیر عامل سازمان عمران و توسعه عون بن علی و پارک طبیعت بیان شد .

همچنین یعقوب نامی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز ضمن تاکید بر استفاده از پتانسیل امور عمرانی مرکز و مناطق دهگانه شهرداری در توسعه و آبادانی تفرجگاه عون بن علی به پل معلق عینالی که سال های قبل توسط شهرداری طراحی شده بود و هم اینک آماده اجراست اشاره نمود و در این رابطه گفت: نیاز هست این طرح که از پروژه های سودآور خواهد بود در پروژه های سرمایه گذاری شهرداری تبریز معرفی شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز