معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی: مدیران دولت سیزدهم باید جهادی و انقلابی باشند

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۸۸۴۹۲
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی: مدیران دولت سیزدهم باید جهادی و انقلابی باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم قدرت تشخیص مسئولان کارآمد و نا کارآمد را دارند، افزود: مردم با وجود همه مشکلات، به انقلاب، امام و رهبری، باور و اعتماد عمیق دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  تراب محمدی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار عجب‌شیر، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر اساس توجه به خواست مردم تشکیل شده است، افزود: دولت سیزدهم دولتی انقلابی است و شعارهای انقلاب را مطرح کرده است و بر این اساس مدیران این دولت هم باید انقلابی و جهادی باشند.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم منویات رهبر انقلاب را اجرایی خواهد کرد، افزود: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در راس مدیریت اجرایی شهرستان‌ها، باید راهکارهای عملیاتی دولت را سرلوحه خود قرار دهند.

محمدی با اشاره به اینکه فرماندار باید با تمامی اقشار جامعه ارتباط صمیمی و وحدت‌آفرین داشته باشد، خاطرنشان کرد: سطح رضایت‌مندی مردم نسبت به گذشته باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه امنیت، زیرساخت تمامی مسائل است، افزود: این مهم باید به عنوان اولویت نخست فرمانداران قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان عجب‌شیر، بر اقدام جهادی برای اتمام پروژه پایاب سد قلعه‌چای تأکید کرد و گفت: تشکیل شورای سرمایه‌گذاری برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان ضروری است.

در این مراسم جعفر قادری به عنوان سرپرست فرمانداری عجب‌شیر معرفی و از خدمات 4 ساله عادل اصغرپور، فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز