رییس دانشگاه علوم پزشکی: لزوم ارائه مشاوره های صحیح برای مادران باردار

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۹۱۷۳۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر بر ضرورت ارائه مشاوره های صحیح و به موقع برای مادران باردار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر بهمن نقی پور  ضمن بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در جریان آخرین اقدامات بهداشتی و درمانی این شهرستان قرار گرفت.

وی در بازدید از بیمارستان باقرالعلوم و با حضور در بخش ها و قسمت های اداری و درمانی ضمن قدردانی از کادر بیمارستان، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها  قرار گرفت و برای رفع مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین دکتر نقی پور با حضور در بخش تصویر برداری این بیمارستان به تکمیل و تسریع راه اندازی  (MRI) تاکید کرد.

در این سفر دکتر نقی پور در بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت شهری شهدا، ضمن بررسی روند واکسیناسیون افراد منطقه، علل عدم تزریق برخی افراد را جویا و شخصا برخی از آنها را به صورت تلفنی تشویق به تزریق واکسن کرد.

وی با تاکید بر توجه به تکمیل واکسیناسیون و دریافت دوز سوم واکسن کرونا توسط مردم گفت: پیگیری و تشویق برای دریافت واکسن ضروری است.

وی گفت: افرادی که به دلایل غیر علمی از دریافت واکسن خودداری می کنند، باید به صورت علمی و منطقی تشویق به تزریق واکسن شوند، چرا که دریافت واکسن هم به نفع خودشان وهم به نفع جامعه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریزهمچنین طی بازدید از مرکز تخصصی خدمات سلامت روان جامعه نگر ارسباران اظهار کرد: ارائه خدمات سلامت روان در جامعه بسیار ارزشمند است و قدردان  خدمات و نگاه ویژه ای که به سلامت روان جامعه دارید هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین در بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی شهید جبار جباری، سلامت مادران باردار را از اولویت های مهم سیستم عنوان کرد و گفت: ارائه مشاوره های صحیح برای مادران باردار ضروری و حیاتی است.

دکتر نقی پور در پایان این بازدیدها در دیدارهای صمیمی جداگانه با حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه اهر و خدابخش فرمانداراهر، حمایت مسئولان دیگر سازمان ها و ادارات اهر از سیستم بهداشتی و درمانی این شهرستان که نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم منطقه حتی شهرستان های اطراف دارند را خواستار شد.

وی ضمن تاکید بر همکاری های بین بخشی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی، شاهد رفع مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه باشیم.

گفتنی است دکتر جواد احمدیان معاون درمان، دکتر فرید اعلائی معاون آموزشی و دکتر کامران صادقی معاون فنی بهداشت در این بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز را همراهی کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز