رئیس شورای اسلامی شهر تبریز: شهردار عدالت‌محوری در ارائه خدمات شهری را در اولویت قرار دهد

۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۳:۵۸
کد خبر: ۱۳۱۶۲۳۰
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز: شهردار عدالت‌محوری در ارائه خدمات شهری را در اولویت قرار دهد
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عدالت‌محوری در ارائه خدمات شهری را از جمله انتظارات شورا از شهردار جدید برشمرد و گفت: توجه به ساماندهی حاشیه شهر، خارج کردن نیروهای کارآمد شهرداری از حاشیه و در رأس قراردادن آنان، عدالت‌محوری در ارائه خدمات شهری و هم‌افزایی و تعامل با سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی از جمله انتظارات ما از شهردار جدید تبریز است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی  در آیین تکریم و معارفه شهردار کلان‌شهر تبریز اظهار کرد: استقبال پرشور اقشار مختلف مردم و کارکنان شهرداری تبریز در این مراسم، نویدبخش آن است که روزهای جهادی و پرکاری پیش روی تبریز عزیزمان است.

وی ادامه داد: تبریز شهری است که در تاریخ ایران و حتی جهان تاثیرگذار است و اسامی مختلفی چون باقرخان و ستارخان، علامه طباطبایی، علامه امینی، علامه جعفری، شهید باکری، شهید یاغچیان و... نشانگر جایگاه ویژه این شهر در حوزه‌های مختلف تاریخ است.

وی با بیان اینکه شهر به عنوان امانتی در دست ما قرار گرفته است، یادآور شد: باید تمام تلاش‌مان را بکنیم که چهارسال بعد با حسرت از این روزها یاد نکنیم و بتوانیم عملکرد ماندگاری از خود به جای بگذاریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به عملکرد موفق یعقوب هوشیار در شهرداری منطقه ۱۸ تهران، افزود: ما اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار جدید تبریز انتظارات مشخصی داریم و امیدواریم آقای هوشیار در عمل به این انتطارات موفق باشند.

وی اضافه کرد: همچنین از آقای هوشیار انتظار می‌رود در جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، پیشبرد پروژه‌های عمرانی، شایسته‌سالاری، مبارزه با فساد، آماده‌سازی بسترهای شهر هوشمند، ایجاد نشاط و فضیلت معنوی در شهر کوشا باشد.

حجت‌السلام برگی همچنین گفت: با توجه به اینکه مجموعه شهرداری تبریز پیشانی دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود، بنابراین کوچک‌ترین کاستی در این مجموعه موجبات بدبینی جامعه را فراهم می‌سازد، به همین دلیل مبارزه با فساد در شهرداری تبریز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان خطاب به شهردار جدید تبریز خاطرنشان کرد: شورا را رفیق خود بدانید نه رقیب؛ ما شبانه‌روزی آماده‌ایم در مسیر خدمت به مردم کنار شما باشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز