شهر اسلامی باید زمینه رشد تقوای الهی را برای همگان فراهم کند

۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۳۱۶۲۳۴
شهر اسلامی باید زمینه رشد تقوای الهی را برای همگان فراهم کند
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد که شهر اسلامی باید زمینه رشد تقوای الهی را برای همگان فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌اسلام سیدعلی فقیه، در آیین تکریم و معارفه شهردار کلان‌شهر تبریز اظهار کرد: امیدواریم تقارن این انتصاب مبارک با ماه مبارک رمضان، زمینه توفیقات الهی را فراهم سازد.

وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم فضایی آرام برای رشد و تقوا و معنویت برای همه شهروندان فراهم کنیم. شهر باید تجلی‌گاه ذکر و ستایش خاوند سبحان باشد.

وی تاکید کرد: همه ما در هرمسئولیتی که داریم باید تلاش کنیم شهر نمودی از معنویت و ایمان باشد و زمینه را برای پیشرفت فراهم سازد. 

وی همچنین تشریح کرد: خداوند متعال می‌فرماید اگر همه مردم تقوا و تعهد واقعی داشته باشد، برکات فراوان برای مردم جاری و ساری می‌شود. شهر اسلامی باید زمینه رشد تقوای الهی را برای همگان فراهم سازد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: برنامه‌ریزان و طراحان شهری باید زیبایی حقیقی الهی را در شهر اجرا کتند و زشتی و پلیدی‌ها را در شهر امحا کنند.

حجت‌الاسلام فقیه در پایان تصریح کرد: آقای دکتر هوشیار، شهردار جدید تبریز خوشبختانه شخصیتی از خانواده‌ای برجسته و باتقوا است که سابقه درخشانی نیز در پست‌های اجرایی داشته است و امیدواریم با مد نظر قرار دادن کادرسازی و عمل به وظایف ذاتی، روزهای خوبی برای تبریز رقم بزنند.

انتهای پیام

نظر شما