پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس/ دعوت از مردم مومن و روزه‌دار استان به اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۳۶۱۲
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس/ دعوت از مردم مومن و روزه‌دار استان به اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، مردم مومن و روزه‌دار استان را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

روز جهانی قدس که با ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان روز حیات اسلام و نماد ایستادگی، مقاومت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف نام‌گذاری شد، امروز به حلقه وصل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در مبارزه با استکبار و دفاع از مستضعفان تبدیل شده است.

برخلاف برخی حکّام مرتجع منطقه که ذلت و سازش‌گری در مقابل صهیونیس‌تهای متجاوز را انتخاب کرده‌اند، آرمان آزادی فلسطین از چنگال اشغال‌گران و نفی سازش و تسلیم، در طول بیش از چهار دهه گذشته، سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بوده و تا بازپس‌گیری قدس شریف و نفی هرگونه اشغال‌گری و استثمار ملت‌های مظلوم توسط مستکبران تداوم خواهد یافت.

ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در تمام این سال‌ها، همواره در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام حرکت‌های روشنگرانه بوده و الگوی آزادی‌خواهان جهان در این مسیر مقدس بوده‌اند.

امروز نیز قوت گرفتن جبهه جهانی مقاومت در نتیجه ایثارگری‌های مجاهدانی چون شهدای مدافع حرم از ایران اسلامی و جنبش‌های اسلامی دیگر کشورهای منطقه حاصل شده است.

امسال که پس از وقفه‌ای کوتاه در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به‌دلیل شرایط کرونایی، بار دیگر این توفیق الهی نصیب ملت بزرگ ایران اسلامی شده است، بی‌تردید شاهد جلوه‌های حماسی از حضور باصلابت مردان و زنانی خواهیم بود که دل در گرو آرمان قدس شریف داشته و هیچ تردیدی در تحقق وعده الهی ندارند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و ادای احترام به ارواح مطهر شهدای انتفاضه و جبهه مقاومت، مردم مومن و روزه‌دار آذربایجان شرقی را به تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف با محو غده سرطانی از منطقه و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی دعوت می‌کنم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز