پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۱:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۴۳۵۴
پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم، از از زحمات و تلاش‌های معلمان دلسوز، متعهد و مسئولیت‌پذیر استان آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

سپاس و ستایش بی‌کران پروردگاری را که انسان را به زیور علم و ادب آراست و موهبت تعلیم و تربیت را به بندگان خاص و خالص خود ارزانی داشت. به‌راستی که معلمی، شغل انبیاست و همانان‌اند که پیام شورآفرین و حیات‌بخش معرفت و آگاهی را به ابنای بشر هدیه کرده و غبار جهل و تاریکی را از وجود انسان زدوده‌اند.

در طول تاریخ هزاران ساله بشر، جوامعی که بهترین و والاترین سیستم‌های تعلیم و تربیت را داشته و در این حوزه خطیر و حساس سرمایه‌گذاری کرده‌اند، پیشرو تحولات و پیشرفت‌ها بوده‌اند و بی‌شک آینده نیز از آنِ چنین جوامعی خواهد بود.

اساسی‌ترین و تأثیرگذارترین عنصر نظام تعلیم و تربیت، معلمان هستند؛ انسان‌های فرهیخته‌ای که رسالت خطیر اندیشه‌ورزی و هدایت نسل‌ها را به دوش می‌کشند و زندگی خود را فدای آگاهی و معرفت می‌کنند. نقش اثرگذار معلمان و آموزگاران در تحولات تاریخی و فرهنگی، بر هیچ کس پوشیده نیست. همچنان‌که در طول بیش از دو سال گذشته، که بیماری کرونا گریبان‌گیر جامعه بشری شده است، این معلمان سخت‌کوش بودند که مجاهدانه به میدان آمدند و با مسئولیت‌پذیری، خلاقیت و مهربانی، مانع از ایستایی چرخ‌ تعلیم و تربیت در کشورمان شدند.

اکنون که پس از این دوره سخت و طاقت‌فرسا، با تدابیر دولت مردمی در افزایش ضریب واکسیناسیون و اطمینان نسبی از سلامت دانش‌آموزان، آموزش حضوری در مدارس و مراکز آموزشی از سر گرفته شده، بار دیگر شاهد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر معلمان و دبیران هستیم تا خسارت‌ها و عقب‌ماندگی‌های احتمالی ناشی از دو سال تعطیلی مدارس و آموزش مجازی، جبران شود.

اینجانب با تبریک هفته گرامی‌داشت مقام معلم که مزین به نام معلم فرزانه انقلاب، شهید آیت‌الله مطهری شده است، از زحمات و تلاش‌های معلمان دلسوز، متعهد و مسئولیت‌پذیر استان آذربایجان شرقی قدردانی می‌کنم و سعادت، سلامت، بهروزی و توفیق روزافزون همه این عزیزان را از درگاه الهی مسألت دارم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز