مدیریت شهری ناحیه محور؛ اولویت شهرداری تبریز

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۴۳۵۷
مدیریت شهری ناحیه محور؛ اولویت شهرداری تبریز
شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری به صورت ناحیه محور با محوریت مساجد در راستای توسعه شهری و توزیع امکانات به صورت عادلانه از اولویت های شهرداری تبریز است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار در دیدار مردمی با اهالی جنوب غرب تبریز که با حضور روح الله متفکر آزاد، نماینده مجلس فرماندار تبریز، شهردار و مدیران منطقه هفت انجام یافت، اظهار داشت: برنامه‌های کوتاه و میان مدت برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های شهرداری در نظر گرفته شده تا شهروندان نیز شاهد رشد و تغییرات در حوزه مدیریت شهری باشند.

وی به افزایش ۳ برابری ظرفیت تولید آسفالت طی ۲۰ روز گذشته اشاره کرد و گفت: پس از کاهش بارندگی طی روزهای آتی، آسفالت ریزی رواسان جزو نخستین اقدامات شهرداری تبریز در حوزه آسفالت ریزی خواهد بود و تا پایان خرداد ماه آسفالت ریزی این منطقه به طور کامل تحویل شهروندان محترم داده خواهد شد.

هوشیار با بیان اینکه موضوع و تفکر حاشیه نشینی باید تغییر کند، افزود: شهروندان منطقه نیز مدیران را برای رفع مشکلات در این مناطق و توسعه بهتر همراهی کنند و یکی از این اقدامات کاهش روند ساخت و سازهای غیر مجاز است که با همراهی و آگاهی شهروندان می تواند اتفاق بیافتد.

وی همچنین توجه به نوسازی در این منطقه را از دیگر اهداف شهرداری تبریز دانست و گفت: ارائه خدمات جزو وظایف شهرداری بوده اما برنامه های توسعه ای همچون نوسازی منطقه، رفع آلایندگی های صنایع شیمیایی در منطقه از جمله برنامه ها و اهداف شهرداری بوده که تلاش می شود یا همکاری نمایندگان محلات در مساجد مشکلات را شناسایی کرده و در رفع آنها اقدام شود.   

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: برنامه قرار خدمت را با حضور مدیران استانی و شهری و نخبگان و نمایندگان مساجد محلات به صورت سه ماهه به صورت مستمر برگزار شده و برنامه و اهداف را پیگیری خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز