ارسال اولین محموله صادراتی تراکتورسازی در سال جدید

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۰:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۷۲۸۱
ارسال اولین محموله صادراتی تراکتورسازی در سال جدید
اولین محموله صادراتی تراکتورسازی ایران در سال جدید بارگیری و ارسال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،مدیر بازاریابی و صادرات این گروه صنعتی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تراکتورهای ایرانی در بازار بیش از 15 کشور و بخصوص کشورهای منطقه و خاورمیانه حضور دارند.

امیر احمد اندبیلی افزود: کشورهای مناطق خاومیانه، جنوب شرقی آسیا، آفریقا و تعدادی از کشورهای عربی مشتریان تراکتورهای ایرانی هستند.

ارز آوری بیش از 17 میلیون دلاری تراکتور برای کشور

وی از ارز آوری بیش از 17 میلیون دلاری سال گذشته گروه تراکتورسازی ایران برای کشور خبر داد و گفت: سال گذشته یک هزار 556 دستگاه انواع تراکتور از تولیدات تراکتورسازی و شرکتهای اقماری به ارزش 17 میلیون 500 هزار دلار به اقصاء نقاط دنیا صادر شده است.

اندبیلی به برنامه ریزی امسال برای صادرات 3 هزار دستگاه تراکتور به ارزش 30 میلیون دلار تاکید و اظهار داشت: باتوجه به درخواستهای که برای تراکتورهای ایرانی وجود دارد این میزان نیاز صادراتی برای امسال برآورد و براساس آن برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

مدیر بازاریابی و صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اشاره به بازارهای هدف این مجموعه اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر توسعه بازارهای صادراتی به کشورهای جنوب شرقی آسیا و اروپای شرقی در برنامه حوزه صادرات تراکتورسازی قرار گرفته تا متناسب با نیاز و تقاضای این بازارها تراکتور تولید و عرضه شود.

وی اضافه کرد: 30 دستگاه تراکتور به ارزش 400 هزار دلار به عنوان اولین محموله صادراتی امروز بارگیری و ارسال می شود.

اندبیلی حضور و تامین نیاز بازار کشورهایی که تولید کنندگان از کشورهایی نظیر هند و چینی و حتی پاکستانی را احاطه کرده اند حکایت از موفقیت بزرگ برای کشور و تراکتورسازی در بازرارهای بین المللی دارد.

گفتنی است تراکتورسازی در کنار تامین بالای 98 درصد نیاز داخلی و اولویت بخشی به نیازهای داخلی،  نگاه صادراتی و ارز آوری برای کشور و حضور در بازارهای بین المللی و جهانی را نیز در برنامه های کار خود قرار داده است

انتهای پیام

نظر شما